کد خبر: ۱۶۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز:

فارس ۷۶ هزار نوآموز خود را سنجش کرد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز گفت: فارس نخستین استانی است که پیش از مهلت تعیین شده، سنجش نوآموزان خود را به پایان رسانده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت اله الماسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز گفت: با تلاش‌های انجام شده، مراکز سنجش فارس، ۷۶ هزار نوآموز خود را سنجش کرده و این دانش آموزان آماده حضور در مدارس استان هستند.


وی افزود: یک میلیون و ۵۰۰ نوآموز در سراسر کشور، مهر ۱۴۰۳ به کلاس اول می‌روند که سنجش آنها از آذر پارسال آغاز شده و تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز با اعلام اینکه فارس نخستین استانی است که پیش از مهلت تعیین شده سنجش نوآموزان خود را به پایان رسانده است، اعلام کرد. تاکنون در کل کشور ۹۷۰ هزار نو آموز در طرح سنجش شرکت کرده‌اند و سنجش ۵۳۰ هزار نوآموز دیگر هم همچنان در حال اجراست .


الماسی گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان در سال تحصیلی جاری با چند تغییر اساسی رو به رو شده است که یکی از مهم‌ترین این تغییرات، تبدیل سنجشگران عادی به آزمونگرهای متخصص و درمانگر در مراکز سنجش است. 

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان