کد خبر: ۱۶۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس:

جشنواره «شکوفه‌های بادام» در اقلید برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید خبر داد و گفت: این برنامه با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری همچنین تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان اقلید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه جشنواره شکوفه‌های بادام دژ کرد فردا ۶ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره به همت شورای شهر، شهرداری و مردم شهر دژ کرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع شامل مسابقات بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، نمایش آداب‌ورسوم، پخت نان و غذا‌های محلی، نمایش محصولات کشاورزی ازجمله برنامه‌هایی است که در اجرای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

جشنواره «شکوفه‌های بادام» در دژکرد اقلید برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس گفت: در این جشنواره نیز لوح ثبت ملی مراسم شاهنامه‌خوانی و کیسه بافی در شهر دژ کرد به شهردار اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره شکوفه‌ها با هدف برند‌سازی بادام دژ کرد، معرفی جاذبه‌های گردشگری توریستی، معرفی صنایع‌دستی، تولیدات محصولات کشاورزی و جذب سرمایه‌گذار درزمینهٔ‌های صنایع‌دستی و تبدیلی و گردشگری برگزار می‌شود. 

انتهای خبر/

برچسب ها: شیراز ، فارس ، دژکرد
نظرات بینندگان