کد خبر: ۱۶۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
منتخب مردم در دوازدهمین دور انتخابات مجلس:

مشارکت مردم در انتخابات تقویت کننده اقتدار ملی است

منتخب مردم در دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در دور دوم انتخابات در رسد رسانه‌های بین‌المللی قرار دارد تأکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تقویت کننده مؤلفه اقتدار ملی است، و پویایی این اقتدار را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، عبدالوحید فیاضی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس بخشی از فرایند انتخابات است و اهمیت آن کمتر از مرحله نخست نیست، گفت: مشارکت در انتخابات از نشانه‌های بلوغ سیاسی ملت است و انتظار می‌رود ملت ایران در دومین مرحله از انتخابات نیز مشارکت فعال داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه انتخابات یک میدان راهبردی برای تصمیم‌سازی درست است، ادامه داد: مردم به واسطه مشارکت در انتخابات و راهی کردن وکلای خود به مجلس می‌توانند مطالباتشان را پیگیری کنند.


منتخب مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: مشارکت در انتخابات تضمین‌کننده سلامت جمهوریت نظام است و اقتدار کشور با حضور مردم پای صندوق‌های رأی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.


فیاضی با اشاره به عملیات موشکی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: در شرایطی که منطقه و جهان وارد یک کنش گری تازه شده است، نگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی معطوف به جمهوری اسلامی ایران است به طوری که امروز یک بار دیگر ایران کانون توجهات جهانیان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در دور دوم انتخابات در رسد رسانه‌های بین‌المللی قرار دارد تأکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تقویت کننده مؤلفه اقتدار ملی است، انتخابات با مشارکت حداکثری پویایی این اقتدار را تضمین می‌کند.

 

انتهای خبر/

منبع: دانا
نظرات بینندگان