کد خبر: ۱۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

حضور مردم موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس امروز ۱۴ بهمن‌ماه در دوره شهید دیالمه و قرارگاه شهید دیالمه فارس که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاهیان و دانشجویان از گروه‌های اثرگذار و مهم جامعه در انتخابات هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود چرا که آنها می‌خواهند با مشارکت ضعیف مردم در انتخابات، فشار خود را بیشتر کنند.

حضور مردم موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در واقع ترجمان نقش‌آفرینی امت در دکترین نظریه امام و امت محسوب می‌شود و به‌عنوان سازوکار برجسته‌سازی نقش امت در مدیریت جامعه، هم قوام‌دهنده قسمت جمهوریت و هم زمینه‌ساز تحقق اسلامیت در جامعه است.

قزل سفلی ادامه داد: در مسیر تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و تحقق تمدن اسلامی، همه باید کمک کنند.

انتهای خبر/
نظرات بینندگان