کد خبر: ۱۶۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با شیرازه تا انتخابات؛

راند دوم انتخابات مجلس۲ حوزه فارس

هم‌زمان با دستور وزیر کشور امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه در استان فارس، آغاز شد تا تکلیف سه کرسی باقیمانده در حوزه انتخابیه «شیراز - زرقان» و «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد» مشخص شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از اولین دقایق آغاز رسمی رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مردم ولایت‌مدار شیراز با حضور پای صندوق‌های رأی آرا خود را به صندوق انداختند.

بر اساس اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ۴۹۷ شعبه اخذ رأی در حوزه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مستقر شده‌اند که از این شعبات، ۶۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۱۹۱ شعبه سیار است.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد،۳۰۷ هزار نفر و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، یک میلیون و ۳۹۰ هزار واجد شرایط رأی دادن هستند.

رقابت در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بین علیرضا پاک‌ فطرت، ابراهیم عزیزی، سید اسماعیل حسینی و رحمت‌الله مرزوقی است، باید منتظر ماند که بین این چهار نفر کدام دو نفر به افتخار خادمی ملت در مجلس دوازدهم در می‌آیند.

راند دوم انتخابات مجلس در فارس

به گزارش شیرازه، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی بدهند که قبلاً در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا در دور اول رأی نداده باشند و از این رو کسانی که در دور اول در دیگر شهرستان‌های استان فارس که تکلیف نماینده آنها مشخص شده رأی داده باشند در این دور نمی‌توانند در این دو حوزه رأی بدهند.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان