کد خبر: ۱۶۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

روابط عمومی‌ها افسران جبهه آگاهی بخش هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس از روابط عمومی‌ها به عنوان سفیران امید یاد کرد و خواستار مشارکت بیشتر آن‌ها در حوزه تحقق شعار سال و اطلاع رسانی مطلوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: در دنیای جنگ نرم رسانه‌ای به سر می‌بریم و روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی، نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند.

وی خواستار بهره‌مندی بیشتر روابط عمومی‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان فارس شد و اظهار داشت: فعالیت در عرصه روابط عمومی مقدس است و در تحقق شعار سال نقش ویژه‌ای دارند.

معاون استاندار فارس از روابط عمومی‌ها به عنوان سفیران‌امید یاد کرد و بیان داشت: امروز برخی از خدمات دولت در حوزه اطلاع‌رسانی مغفول مانده که باید با خلاقیت و نوآوری به بیان آن‌ها پرداخت.

وی با اشاره به این موضوع که عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راهگشا است، خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال در پرتو بسیج همت‌ها، بسیج سرمایه‌ها و بسیج ابتکارات میسر می‌شود و رسالت روابط عمومی‌ها در حوزه بسیج ابتکارات سنگین‌تر از همیشه است.

قزل سفلی در بخش دیگری از سخنانش افزود: فرهنگ کار و تلاش باید در میان مردم بیش از گذشته تبیین شود و با توانمندسازی جامعه می‌توان در راستای باروری استعداد‌ها، افزایش بهره وری و بدرقه فقر و محرومیت در جامعه گام برداشت.

به گفته این مقام مسئول، روابط عمومی‌ها پیشانی خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به مردم هستند و از آن‌ها انتظار می‌رود بستر نیکوکاری را در جامعه تقویت ساخته و حلقه وصلی میان خیران و نیازمندان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر این موضوع که‌ شأن مسئولان همانا خدمت‌ رسانی به مردم است، اظهار داشت: در فرمایشات و عملکرد مقام معظم رهبری همواره توجه ویژه‌ای به مؤلفه‌های جهاد تبیین می‌شود و از روابط عمومی‌ها انتظار است تا به مطالبات جامعه توجه بیشتری کنند و بازتاب سخنان مردمی را در رسانه‌ها منتشر کنند.

قزل سفلی افزود: مسئولیت روابط عمومی‌ها صرفاً روایتگری اخبار نیست؛ بلکه باید کمیت و کیفیت اخبار در رسانه‌های مختلف مورد سنجش قرار گیرد و از تجارب اهل رسانه در این حوزه استفاده شود تا مقبولیت بیشتری در متن جامعه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوا در بخش‌های مختلف رسانه‌ای از مسئولیت‌های دیگر روابط عمومی‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه افزود: امروز فقط با رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان دشمن روبرو نیستیم؛ بلکه فقر و محرومیت هم در برابر ملت ما قرار گرفته و همه وظیفه داریم برای مقابله با این چالش تلاش و مجاهدت کنیم.

قزل سفلی اظهار داشت: تمامی کار‌های بزرگی که در دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد باید پیوست رسانه‌ای مطلوبی داشته باشد و همه مدیران موظفند خدمات دستگاه‌ها را در قالب‌های هنر و رسانه به مردم ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: روابط عمومی‌ها باید ارتباط مناسب میان افرادی که علاقه‌مند به کار‌های خیر هستند و افرادی که از کار‌های خیر بهره‌مند می‌شوند برقرار کنند؛ حلقه وصل بودن نعمت الهی است که خداوند به روابط عمومی‌ها ارزیابی فرموده است.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان