کد خبر: ۱۶۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز خبر داد:

بهره‌برداری ۲ زمین چمن در ناحیه ۳ شیراز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: دو زمین چمن در مدارس متوسطه اول محمد رحیم خرمندار در بلوار خرمشهر و شهید اوجی در روستای اسماعیل‌آباد دهستان بیدزرد برای استفاده دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و روستایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید عبدالصمد موسوی ضمن قدردانی از همه کسانی که در به ثمر رسیدن این کار بزرگ با آموزش و پرورش ناحیه سه همکاری کرده‌اند گفت: امروز یک روز تاریخی را برای دانش‌آموزانی که به وجودشان افتخار می‌کنیم، رقم می‌زنیم.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ادامه داد: ما در کنار این آینده‌ سازان هستیم تا مدیران توانمندی را برای آینده تربیت کنیم. امروز هم با همراهی همین دانش‌آموزان، یک تجربه زیبا را به اشتراک می‌گذاریم. خوشحالیم و مفتخر هستیم که سند تحول را به صحنه عمل آورده‌ایم. آنچه مهم است این است که سند تحول باید از حالت نظری به عملی تبدیل شود؛ روح عملیاتی در آن دمیده شود و آنچه که امروز می‌بینید؛ یعنی شاداب‌سازی و مفرح سازی محیط آموزشی یکی از صحنه‌های زیبای تحقق عینی و عملی سند تحول بنیادین است.


موسوی با اشاره به هم‌زمانی بهره‌برداری زمین چمن با هفته سلامت گفت: پیامبر(ص) فرمودند: دو نعمت نامعلوم و ناشناخته است یکی صحت و سلامت و دیگر امنیت. آنچه امروز خلق شد لازمهٔ صحت و سلامتی است؛ ورزش نرمش و توانمندی لازمه جسم سالم و عقل سالم در بدن سالم است. وقتی نوجوان و جوان به ورزش روی می‌آورد از خیلی از آسیب‌ها در امان می‌ماند.


وی درباره امنیت هم سخن گفت و ادامه داد: سردار شهید سلیمانی نماد عینی امنیت است؛ این طرح هم با عنوان طرح شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است که وزارت آموزش و پرورش در کشور اجرا می‌کند. وقتی مدارس را به زمین چمن مصنوعی با نام شهید مزین می‌کنیم؛ یعنی هم سلامت و هم امنیت در این ذیل محقق می‌شود وامید، خودباوری و انگیزه ایجاد می‌کند، آنچه که بن‌مایهٔ بیانیه گام دوم انقلاب است. ما نیز امروز در ناحیه سه شیراز، در راستای تحقق عدالت تربیتی، شاهد تحقق عینی سند تحول در صحنه هستیم تا کالبد نظری سند با حرکات این‌چنینی، روح بگیرد و به عمل تبدیل شود.


موسوی همچنین افتخارآفرینی در ایجاد اقتدار و امنیت در کشور عزیزمان ایران با اجرای عملیات وعده صادق که موجب تحسین همه کشورهای همسایه و بیگانه شد را تبریک گفت و افزود: به خود می‌بالیم که ایرانی هستیم و توانستیم سیلی محکمی به صورت یاوه‌گویان و زیاده‌خواهان بزنیم دو زمین چمن مصنوعی در اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با اعتباری بالغ بر ۹ میلیون ریال در هفته سلامت به بهره‌برداری و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان