کد خبر: ۱۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل بحران استانداری فارس:

باران عید پاداش نیکوکاری مردم در سیل ۹۸ بود

مدیرکل بحران استانداری فارس نزول باران رحمت الهی در عید امسال را پاداش مردم نیکوکار شیراز دانست.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،غلامرضا غلامی مدیر کل بحران استانداری فارس در مراسم پویش بنی‌آدم که به مناسبت تقدیر از مردم شیراز در حادثه سیل سال ۹۸ گفت: خدا را شاکریم بابت رحمت الهی که سدها پر آب شد، رودها جاری شد و خسارت جانی و مالی در بر نداشت.

 وی در خصوص پویش بنی‌آدم نیز گفت: این پویش بسیار خوب که امیدواریم استمرار داشته باشد و به دست فراموشی سپرده نشود، مهمان‌نوازی مردم شیراز را پررنگ‌تر کرد. عشق به همنوع عشق به وطن و انسانیت تنها واژه‌ای است که می‌توانست این کار مردم شیراز را رقم بزند.

باران عید امسال، پاداش نیکوکاری مردم در سیل ۹۸ بود

 غلامی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه هتل‌داران که درب‌های هتل‌ها را در سیل برای مردم باز کردند، افزود: امروز در همه استان فارس بارش رحمت الهی نازل شد که در یک روستا مردم خودجوش چندین خانواده عشایری را بدون هیچ چشمداشتی پناه دادند و این ویژگی خوب فارسی‌ها است.

 مدیرکل بحران استانداری فارس در پایان از همه افرادی که در این گردهمایی و پویش نقش داشتند قدردانی کرد و افزود: این یاد و نام نیک باید گرامی داشته و فراموش نشود. پاداش کار نیک مردم شیراز همین بارش رحمت الهی در پنج فروردین بود که بدون حادثه به مردم شیراز هدیه شد و باعث پرآب شدن رودها و سدها شد.

 انتهای خبر/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان