کد خبر: ۱۶۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد:

فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعال بودن ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز، از مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به این مراکز، از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، عباس رضاییان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۷ فروردین در حاشیه بازدید از خدمات جامع سلامت شیراز با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت فارس در نوروز ۱۴۰۳، گفت: این خدمات در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: حضور فعال پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت، موجب حفظ امنیت روانی جامعه در حوزه سلامت، در ایام تعطیلات می‌شود و در همین راستا، این خدمات باهدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین تداوم دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد با مشارکت هم استانی‌ها و مسافران در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان