کد خبر: ۱۶۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
توسط اساتید دانشگاه پیام نورفارس انجام شد؛

دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

جمعی از اساتید دانشگاه پیام‌نور استان فارس طی بیانیه‌ای از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان فارس، جمعی از اساتید دانشگاه پیام‌نور استان فارس طی بیانیه‌ای از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.


 متن این بیانیه بدین شرح است: 


بسم‌الله الرحمن الرحیم
رهبر معظم انقلاب: «آن چیزی که جلوی بروز دیکتاتوری، اغتشاشات و ناامنی را در کشور می‌گیرد انتخابات است. انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به‌وسیله آن حاکمیت ملی، مردم‌سالاری و جمهوریت را در کشور تأمین کنند.» 


قطعاً بزرگ‌ترین موهبتی که خدای متعال به بشر ارزانی داشته و وجه تمایز او با سایر مخلوقات شده است اختیار و آگاهی اوست که بتواند با شناخت صحیح سرنوشت خود را به دست گیرد و مسیر رشد و تعالی خویش را رقم زند و این مشیت خداوند است که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آن‌ها از درون تحول یابند و با عزم و اراده راه تکامل جوامع را طی کنند.

 

دعوت اساتید دانشگاه پیام نورفارس از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

ملت ایران ۴۵ سال است که از نعمت حق انتخاب در سایه انقلاب اسلامی بهره‌مند هستند و با حضور در انتخابات در همه عرصه‌ها به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ارکان تصمیم‌گیری‌های ایران اسلامی را شکل داده‌اند و به همین دلیل با پشتوانه عظیم مردمی این نظام توانسته بر بسیاری از مشکلات نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.... غلبه کند و در مسیر دستیابی به آرمان‌های بلند انقلاب در حرکت است و علی‌رغم حجم وسیع دشمنی‌های جهان استکبار که نمی‌خواهند این ملت در مسیر اقتدار خودش روبه‌جلو باشد؛ همچنان به خواست الهی باقدرت به حیات خود ادامه می‌دهد.


ما اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس مطمئن هستیم که با شکر نعمت این موهبت الهی (حق تعیین سرنوشت) خداوند نعمت‌های خود را افزون می‌گرداند و تحولات را به‌تبع استفاده صحیح از حق انتخاب ما در ساختن ارکان نظام اسلامی ایران جاری و ساری خواهد نمود؛ لذا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اعلام می‌داریم که تنها راه عبور از مشکلات و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف مشارکت حداکثری در انتخابات است که عظیم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی را برای دفاع از این مرزوبوم به همراه خواهد آورد و آرمان شهدا را در ساختن ایران اسلامی محقق خواهد ساخت. 

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان