کد خبر: ۵۷۰۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز:

مسئولان استان فارس برای اتفاقات اخیر دانشگاه آزاد شیراز تدبیری بیاندیشند

زارع گفت که نباید فضای دانشگاه مثل سال های 83 و 84 ملتهب و فضای آموزشی دانشگاه آشفته شود.

به گزارش شیرازه وحید زارع مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این‌که تغییر ریاست دانشگاه آزاد بدون اطلاع و در سکوت کامل و در زمان تعلیلی کلاس ها انجام شد، اظهار داشت: این عزل و نصب که به بهانه صحبت های انتقادی مورخ بزرگ انقلاب سید حمید روحانی که در فضای علمی این دانشگاه انجام گرفت نوید و پیام خوبی را به بیرون مخابره نمی کند. این عملکرد بر خلاف مشی میانه روی و اعتدال دولت است است.

وی با اشاره به شعار سال، افزود: انتظار می رود کسی به عنوان رئیس دانشگاه معرفی گردد که موید مدیریت جهادی و تلاش در راستای جهاد فرهنگی باشد. آنگونه که از سوابق سرپرست موقت جدید دانشگاه مشخص می گردد ایشان در زمان ریاست خود در همین دانشگاه عملکرد چندان خوبی را از خود در این موضوعات به جای نگذاشته اند و به شکلی سخت و قهرآمیز با اعتراضات دانشجویان نسبت به مشکلات صنفی و فرهنگی برخورد کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با بیان این‌که آنچه امروز به عنوان فضای آزاداندیشی در دانشگاه به وجود آمده است حاصل تلاش های سال های اخیر بوده، گفت: ما نمیخواهیم فضای دانشگاه مثل سال های 83 و 84 ملتهب و فضای آموزشی دانشگاه آشفته شود. امروز دانشجویان نسبت به اتفاقات اطراف خود حساس هستند. حال در دانشگاه آزاد که هزینه های جاری دانشگاه از جیب خود دانشجویان تامین می شود، حساسیت دانشجویان دو چندان است.

زارع در پایان اظهار داشت: از مسئولین دانشگاه آزاد و کلیه مسئولین محترم استان فارس نیز خواستاریم که برای اتفاقات اخیر تدبیری بیندیشند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
8
درود بر بسیج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
5
بسیجی دیده ی بیدار عشق است
بسیجی شیر میدان دار عشق است
ایران امنیتش رو مدیون شماست
زنده وسربلند باشید
وکاش مردم قدر دان باشند
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
3
واقعا کاش تدبیری بیندیشند