کد خبر: ۱۶۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
امام‌جمعه زرین‌دشت:

جاده ناایمن زرین‌دشت قاتل مردم شده است

امام‌جمعه زرین‌دشت با بیان اینکه تکمیل محور ۱۰ کیلومتری اطراف زرین‌دشت کار دشواری نیست گفت: مسئولان هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌دهند و جان مردم در خطر است و بر سر جان مردم با کسی شوخی و تعارف نداریم؛ مسئولان این امر به‌ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس باید در برابر مردم پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام غلامرضا دروندپور در بیان مشکلات زرین‌دشت محور دوبانده سه‌ راهی دولت آباد به حاجی‌آباد را مورد توجه قرار داد و گفت: عملیات اجرایی این محور که ۱۶ کیلومتر طول دارد، از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و متأسفانه اکنون بعد از پنج سال به‌صورت نیمه کاره رها شده است.


امام جمعه زرین‌دشت در بیان علت تعطیلی این پروژه و مشکلات به وجود آمده ابراز داشت: پیمانکار به دلیل مطالباتی که دارد پروژه مذکور را تعطیل کرده است؛ ناایمن بودن این محور بسیار خطرناک است؛ در ۱۷ روز گذشته شاهد سه تصادف منجر به فوت پنج نفر و مصدومیت ۱۰ نفر شده است.


وی پیگیری‌های مکرر از فرماندار شهرستان، وزارت راه، اداره کل راه و شهرسازی و مکاتبات با دستگاه‌های ذی‌ربط را بی‌نتیجه توصیف کرد و گفت: تاکنون هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است و باعث نارضایتی‌های فراوان مردم شهرستان شده است.


حجت‌الاسلام دروندپور با تأکید بر اینکه جان مردم این شهرستان در معرض خطر است تصریح کرد: بر سر جان مردم با کسی شوخی و تعارف نداریم؛ مسئولان این امر به‌ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس باید در برابر مردم پاسخگو باشند؛ علت تعطیلی این محور ۱۰ کیلومتری که قیر و آسفالت آن هم خریداری شده است چیست؟


امام جمعه زرین‌دشت ابراز داشت: مدیرکل باید هرچه سریع‌تر درباره اجرایی‌نشدن پل‌ها و ابنیه تعیین تکلیف کند؛ اگر کوتاهی از پیمانکار است به این پیمان خاتمه دهد و پیمانکار جدیدی برای پروژه مشخص کند و اگر پروژه گره اعتباری دارد با تخصیص اعتبار این موضوع را مرتفع کند.


وی از نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان درخواست کرد: درباره اجرایی‌شدن این پروژه که یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا موجبات رضایت مردم فراهم گردد؛ خدمت به مردم و کسب رضایت آنها یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

 

انتهای خبر/

منبع: فارس
برچسب ها: مطالبه ، جاده ها ، زرین دشت
نظرات بینندگان