کد خبر: ۱۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

کاهش عوارض شهرداری شیراز به شهروندان

عضو هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز به شهروندان خوش‌حساب شیرازی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، افسانه خواستخدایی از تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز به شهروندان خوش‌حساب شیرازی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: با توجه اینکه کاهش عوارض شهرداری از چهار جنبه رقابت با بانک، تبدیل بازار مسکن شیراز به‌عنوان هدف سرمایه‌گذاران و سازندگان صنعت ساختمان و رقابت با سایر شهر‌ها، فرهنگ اقتصادی و ثبات عمل، تقاضای مسکن شهر شیراز را تحریک می‌کند، پیشنهاد لایحه عوارض به‌صورت پلکانی در شورای اسلامی شهر شیراز ارائه و پس از بررسی به تصویب رسید.

 

وی افزود: کاهش عوارض در این سال‌ها نشان‌ دهنده آن است که ثبات در رویه کاهش عوارض در طول ایام سال و پایبندی به آن در سال‌های یاد شده باعث شد که مؤدیان نسبت به پرداخت عوارض در همه ماه‌های دیگر سال نیز اقدام کنند.

 

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مؤدیانی که مجموع پرداخت نقدی عوارض و بهای خدمات آن‌ها مازاد بر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال است، عوارض و بهای خدمات نسبت به میزان پرداخت نقدی به‌صورت پلکانی از سه تا ۹ درصد کاهش می‌یابد. 

انتهای خبر/

برچسب ها: مجلس ، تصویب ، فارس
نظرات بینندگان