کد خبر: ۱۶۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهردار شیراز خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در شرق شیراز

شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح شهید استوار-خلیج فارس و شهید استوار-نصر با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در شرق شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو تقاطع غیرهمسطح سرلشکر شهید استوار-نصر و تقاطع غیرهمسطح سرلشکر شهید استوار-خلیج فارس در ابتدا و انتهای بزرگراه شهید استوار شیراز و در آخرین روز فروردین‌ماه ۱۴۰۳، با حضور مسئولان شهری و استانی به زمین‌زده شد.

شهردار شیراز در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از بزرگراه سرلشکر شهید استوار پیش از ایام نوروز و حدود دو ماه پیش، گفت: در ابتدا و انتهای این بزرگراه دو تقاطع غیرهمسطح با ارزشی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اجرایی و تلاش خواهد شد تا هر دو پروژه در بازه زمانی ۱۵ ماهه به افتتاح و بهره‌برداری برسند.

محمدحسن اسدی ادامه داد: از سال گذشته با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، نوبت شب پروژه‌ها راه‌اندازی شد و نیاز است نوبت شب برای این دو پروژه نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: این دو پروژه توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز اجرایی خواهند شد.

اسدی بیان کرد: شورای شهر شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی شیراز ۱۴۰۴ طراحی کرد و نزدیک به ۵۰ پروژه مهم و تأثیرگذار تعریف شد که پروژه‌ها به صورت مستمر پایش می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال تکلیف شهرداری شیراز، تحقق ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه است که نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان آن، مربوط به پروژه‌های عمرانی است.

شهردار شیراز به تعدادی از پروژه‌های بزرگ مدیریت شهری با رویکرد‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز به صورت همزمان سه خط مترو در حال اجراست.

انتهای خبر/ 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان