گزارش تصویری؛
برگزاری مراسم «أحلی من العسل» در کوهچنار
همزمان با ایام سوگواری محرم، مراسم أحلی من العسل در قائمیه با حضور گسترده دانشآموزان، فرهنگیان و مردم برگزار شد؛ آیینی معنوی برای روایت حماسه، ایثار و دلدادگی حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام در واقعه عاشورا.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، اداره آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار عصر امروز یکشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵ میزبان دانشآموزان، فرهنگیان و ارادتمندانی بود که برای روایت عشق و دلدادگی نوجوان دشت کربلا، حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام، در مراسم «أَحْلَی مِنَ الْعَسَل» گرد هم آمدند.
در این مراسم معنوی که با روایت حجتالاسلام والمسلمین علی صادقی، مبلغ اعزامی از قم، و نوای کربلایی حمیدرضا فاریابی، مداح کشوری، برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام والای حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام، بر نقش فرهنگ عاشورا و الگوگیری نسل نوجوان از مکتب سیدالشهدا علیهالسلام در مسیر رشد و تعالی جامعه تأکید شد.
این آیین با حضور گسترده دانشآموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهرستان کوهچنار برگزار شد و شرکتکنندگان با مرثیهسرایی و سوگواری در عزای حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام، ارادت خود را به ساحت اهلبیت علیه السلام ابزار کردند.
عکاس: مبینا جعفری
انتهای خبر/ 224224
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!