کد خبر: ۱۶۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول‌الله (ص) شیراز مطرح کرد:

متخصصان و صاحبان علم زمینه‌ساز جهش تولیدند

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول‌الله (ص) شیراز گفت: برای تحقق‌بخشیدن به شعار امسال نیازمند زیر ساخت‌های لازم در امر تولید هستیم که زمینه و استعدادهای لازم به همت متخصصان وجود دارد جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری حکیم انقلاب، صبر و استقامت مردم و تلاش جوانان توانسته قله‌های پیشرفت را طی کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسل الله«ص» شیراز،غلامعلی احمدی جابری در نشست بصیرتی صنایع قطعات الکترونیک شیراز که با حضور مهندسین، کارشناسان و متخصصان و مدیران شرکت برگزار شد.

وی اظهار کرد: جهش تولید نیازمند همت، پشتکار و برنامه‌ریزی لازم برای خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف دارد.

احمدی جابری با تشکر از زحمات مهندسان و متخصصان این شرکت پر افتخار بر ضرورت عملیاتی نمودن فرمان رهبر معظم انقلاب برای شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد گفت: برای تحقق‌بخشیدن به شعار امسال نیازمند زیر ساخت‌های لازم در امر تولید هستیم که زمینه و استعدادهای لازم به همت متخصصان وجود دارد جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری حکیم انقلاب، صبر و استقامت مردم و تلاش جوانان توانسته قله‌های پیشرفت را طی کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز تصریح کرد: جهان در حال شکل‌گیری نظم نوینی است که در جهت انتفاع محرومان و مسلمین عالم رقم می‌خورد.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان