کد خبر: ۱۶۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد:

انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جای دشت ایجاد شده است، گفت: در مجموع در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعداد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

به گزارش خبرنگارگروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جای دشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.


عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

 

انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد


وی با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، پنج پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحدهای صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحدهای صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای خبر/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان