اطلاعیه فرودگاه بینالمللی لارستان:
تمامی نیروهای «هما» ایستگاه لارستان به کار بازگشتند
با تلاشهای مدیرکل فرودگاه بینالمللی لارستان، تمامی نیروهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در ایستگاه لارستان به محل کار خود بازگشتهاند.
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه اجتماعی خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از روابط عمومی فرودگاه بینالمللی لارستان، در پی خبر تعدیل نیروی فرودگاه لارستان، با پیگیریهای مستمر و مؤثر نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاشهای مدیرکل فرودگاه بینالمللی لارستان، تمامی نیروهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در ایستگاه لارستان به محل کار خود بازگشتهاند.
چندی پیش اخباری مبنی بر تعدیل نیروهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه لارستان منتشر شده بود که موجب نگرانی کارکنان و خانوادههای آنان شده بود. خوشبختانه با رایزنیها، پیگیریهای مستمر و تعامل سازنده مسئولان مربوطه، این موضوع مرتفع شده و تمامی نیروهای مذکور مجدداً به فعالیت خود در این ایستگاه ادامه خواهند داد.
روابط عمومی فرودگاه بینالمللی لارستان ضمن قدردانی از حمایتها و پیگیریهای انجامشده، این اتفاق را گامی ارزشمند در راستای حفظ اشتغال نیروهای متخصص و تقویت خدمات هوانوردی در منطقه دانسته و برای تمامی کارکنان پرتلاش صنعت هوانوردی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!