در هفته قوه قضائیه؛
از خادمان عدالت در اوز تجلیل شد
همزمان با هفته قوه قضاییه، جمعی از مسئولان شهرستان اوز با حضور در دادگستری، ضمن دیدار با رئیس دادگستری، از خدمات مجموعه قضایی شهرستان تقدیر کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، امروز 6 تیرماه 1405، همزمان با هفته قوه قضاییه، امام جمعه، فرماندار، مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرمانداری، بخشداران مرکزی و بیدشهر، رئیس شورای اسلامی شهر اوز و شورای اسلامی شهر کوره، به همراه جمعی از کارکنان فرمانداری، با محمد اسدی رئیس دادگستری شهرستان اوز دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، امام جمعه اوز با تبریک هفته قوه قضاییه، به جایگاه والای عدالت در آموزههای دینی و قرآن کریم اشاره کرد و تحقق عدالت را از مهمترین رسالتهای دستگاه قضایی دانست. وی همچنین از تلاشهای مجموعه دادگستری شهرستان در خدمترسانی به مردم و صیانت از حقوق شهروندان قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان اوز نیز با اشاره به تعامل سازنده و همکاری مطلوب مجموعه دادگستری با دستگاههای اجرایی، از نقش مؤثر این نهاد در تأمین امنیت، آرامش و تحقق عدالت در جامعه تقدیر و بر تداوم این همکاریها تأکید کرد.
در ادامه، محمد اسدی، رئیس دادگستری شهرستان اوز، ضمن تشکر از حضور مسئولان، گزارشی از اقدامات و برنامههای دادگستری ارائه کرد. وی با اشاره به شرایط ناشی از جنگ ۱۲ روزه و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی دادگستری شهرستان برای حفظ امنیت، رسیدگی به امور قضایی و صیانت از حقوق مردم سخن گفت.
رئیس دادگستری شهرستان اوز همچنین به اجرای طرحهای جانشین حبس، ترویج فرهنگ اکرام ایتام، حمایت از مددجویان و توسعه فعالیتهای خیرخواهانه اشاره کرد و این اقدامات را در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و گسترش مسئولیتپذیری اجتماعی دانست.
در پایان، حاضران ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از خدمات رئیس دادگستری، کارکنان مجموعه دادگستری و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان تقدیر کردند و بر تداوم تعامل و همکاری میان دستگاه قضایی و دستگاههای اجرایی در راستای خدمترسانی هرچه بهتر به مردم تأکید کردند.
انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!