کد خبر: ۱۶۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید پرویز زارعی:

اطاعت کردن از امام خمینی آگاهانه است

شهید پرویز زارعی در وصیت‌نامه خود آورده است: اطاعت کردن ما از امام خمینی نایب بر حق اما زمان کورکورانه نیست؛ بلکه آگاهانه است و شما کافران بدانید خون ما شهیدان در حال جوشیدن و خروشیدن بر علیه شما جنایت‌کاران است که دارد تمام مستضعفین جهان را بیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، وصیت‌نامه شهید پرویز زارعی به شرح ذیل است:

 
 الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا 
 من عاصی ذلیل و مسکین هم اکنون عازم جبهه هستم تا در راه تو جهاد کنم اگر چه این جان ناقابل را در راه تو نثار کنم ولیکن این جان باختن را افضل‌تر از ماندن می‌دانم؛ چون ممکن است زنده باشم.

ولی گمراه اما شهادتی را که در نظرم از همه شیرینی‌ها، شیرین‌تر و از همه گواراها، گواراتر و از همه دوست داشتن‌ها، دوست‌ داشتنی‌تر است را با جان دل می‌خرم شاید که من جزو مغفورین و هدایت شدگان درگاهت واقع شوم.

و اما مطلبی من از طرف خود و تمامی شهیدان به آمریکا و شوروی و نوکران آنها در هر کجای دنیا که باشند، دارم و این است آن مطلب که: ای ظالمان و جاهلان و کافران از خدا بی خبر ما شهیدان وصیت‌نامه‌هایمان را با قلبی آگاه و محکم و با چشمی روشن و تیزبین و با دستی توانا و قدرتمند و با زبانی گویا به شما اعلام می‌داریم که اطاعت کردن ما از امام خمینی نایب بر حق اما زمان کورکورانه نیست؛ بلکه آگاهانه است و شما کافران بدانید خون ما شهیدان در حال جوشیدن و خروشیدن بر علیه شما جنایت‌کاران است که دارد تمام مستضعفین جهان را بیدار می‌کند.

 هر لحظه امکان این است که کاخ‌هایتان را بر سرتان خراب کنند و شما به زباله‌دان تاریخ ریخته شوید و ان‌شاءالله پرچم اسلام در سرتاسر جهان به احتزار در خواهد آمد و ما شهیدان به شما امت حزب‌الله وصیت می‌کنیم که در صحنه باشید و مخالفت با امام خمینی مخالفت با امام‌زمان مخالفت با خدا است و شما دانید که چه معامله‌ای با آن‌کس کنید موفق باشید.


در ضمن نماز من را استاد عزیز سید مهدی دستغیب یا سید هاشم دستغیب بخواند.
پدر و مادر عزیزم مرا حلال منید زیرا که نتوانستم اندازه یک سوزن جبران زحمات شما را بکنم و اگر من شهید شده همین‌طور که در زمان شهادت برادرم خسرو صبر و استقامت کردید امیدم از خداوند این است که همان صبر و استقامت را چند برابر به شما عطا کند و اگر خواستید گریه کنید گریه شما برای امام حسین باشد نه برای من.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان