کد خبر: ۱۶۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس:

شهید آیت‌الله رئیسی مظهر تلاش خالصانه بود

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس گفت: آیت‌الله رئیسی اجر تلاش‌های مخلصانه را در اوج مظلومیت گرفت و در آستانه میلاد امام رضا مزد خود را که شهادت بود دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم افتخاری ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از حضرت امام خمینی (ره) نقل کردند که ایشان می‌فرمود: «فتح‌الفتوح این انقلاب، تربیت جوان‌ها و رشد دادن این نهال‌های بالنده است»، به راستی هم تربیت مجاهدان بزرگی همچون همت و باکری و کاظمی و کاوه و همدانی و سلیمانی و امروز هم شهید آیت‌الله رئیسی، نمونه بارز آن فتح‌الفتوحی بود که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم زد.


وی افزود: هر ایدئولوژی و تفکری وقتی بخواهد خودش را به مردم دنیا معرفی کند، مردم باید محصولش را ببینند تا باور کنند که این اندیشه، حرفی برای گفتن دارد، زمانی که ما از ایدئولوژی و جهان‌بینی اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) و از سبک زندگی قرآنی حرف می‌زنیم، باید خروجی آن را هم معرفی کنیم. وقتی دنیا می‌بیند که خروجی این مکتب، تربیت انسان‌های شایسته‌ای مثل سردار سلیمانی و آیت‌الله رئیسی است، حقانیت این مکتب را تأیید می‌کند.


مدیر حوزه علمیه خواهران فارس یادآور شد: خصوصیت بارز آیت‌الله رئیسی اخلاص و تلاش شبانه‌روزی در کنار مظلومیت ایشان بود و مردم ما به خوبی به یاد می‌آورند وقتی ایشان در معرض انتخابات قرار گرفت، مورد اتهامات ناجوانمردانه و شایعات و تخریب‌های فراوانی قرار داشت، ولی به‌خاطر نظام و انقلاب سکوت کرد و حاضر نشد برای دفاع از خود، فضای جامعه را ملتهب کند و در نهایت در سال ۱۴۰۰ با انتخاب مردم، فرصت خدمت را پیدا کرد و مردم دوباره طعم شیرین خدمت‌رسانی و مجاهدت سربازان خمینی کبیر (ره) را چشیدند.

شهید آیت‌الله رئیسی مظهر تلاش خالصانه بود


وی افزود: افتتاح دفاتر استان قدس رضوی و گسترش خدمت‌رسانی در قالب طرح خادم‌یاران رضوی در کل کشور از جمله خدمات وی در مدت تصدی تولیت آستان قدس رضوی بود که کل نقاط کشور را با اسم و رسم حضرت امام رضا (ع) مأنوس کرد.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین افتخاری اذعان نمود: شهید رئیسی در سمت ریاست قوه قضاییه هم خدمات بسیاری داشت و در دوران خدمت خود گره‌های زیادی را باز کرد و در مدت کوتاه ریاست‌جمهوری هم که خدمات شبانه‌روزی‌اش، در چشم مردم بزرگ آمد و مورد تمجید ویژه رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت و به‌راستی که فرصت مدیریت او فرصت مغتنمی بود؛ ولی کمتر قدر دانستیم.


وی در پایان اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی اجر تلاش‌های مخلصانه‌اش را گرفت و در آستانه میلاد امام رضا مزد خود را که شهادت بود دریافت کرد. 

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان