کد خبر: ۱۶۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

سیدالشهدای خدمت مزد مردم‌داری‌اش را با شهادت گرفت

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در طول دوران مسئولیتش هیچ‌وقت کار غیر اخلاقی نکرد و با اقتدار به رسالتش که خدمت به مردم بود، ادامه داد و مزد صداقت، مردم‌داری و ساده‌زیستی‌هایش را با شهادت گرفت.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی تکلیف را روشن کرده است و تا انتخاب رئیس‌جمهور جدید امور اجرایی توسط معاون اول رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود و شورایی مرکب از معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه در ۵۰ روز آینده انتخابات را برگزار می‌کنند و بلافاصله به رسالت خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد یاس و نامیدی در این شرایط موضوعیتی ندارد، افزود: خوشبختانه در کشوری که رهبر دارد همه دستگاه‌ها به وظایف خود عمل می‌کنند و جای شبهه‌ای وجود ندارد و این اتفاقات را درگذشته داشتیم و هم‌زمان رئیس‌جمهور و معاون اولش شهید شدند که هیچ اتفاقی در کشور نیفتاد و کارها به روال خود ادامه داشت .

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گرچه ضایعه از دست دادن رئیس‌جمهور محبوب و هیأت همراه سخت است؛ اما از نکات مثبت نظام و انقلاب اسلامی ایران این است که رئیس‌جمهورش مردمی است و مرتب از این نقطه به آن نقطه برای خدمت‌رسانی در بین مردم حضور پیدا می‌کند.

قادری گفت: در مقاطع مختلف این جا به جایی‌ها باعث تحکیم انقلاب اسلامی شده چرا که باورها و اعتقادات شهدا را دنبال کردند و تا زمانی که چهارچوب‌ها در کشور مستحکم است هیچ مشکلی برای کشور وجود ندارد و مقام معظم رهبری همیشه در سخنانش تأکید می‌کنند که انقلاب ما متکی به شخص نیست و سقوط و پایداری حکومتی به‌ گونه‌ای است که اتفاقات این چنینی مشکلی را برای کشور به وجود نمی‌آورد

عضو مجلس شورای اسلامی قوانین را در نظام مقدس انقلاب اسلامی تعریف شده دانست و بیان کرد: زمانی که امام خمینی به رحمت خدا رفتند در جامعه یأس و ناامیدی شکل گرفت که چه شخصیتی جایگزین ایشان می‌شود و اصلاً تصور و ذهنیتی برای انتخاب مقام معظم رهبری وجود نداشت که خوشبختانه جمهوری اسلامی با قدرت به کار خود ادامه داد.

سیدالشهدای خدمت مزد مردم‌داری‌اش را با شهادت گرفت

جعفر قادری با اشاره به روحیه عملگرایی شهید آیت‌الله رئیسی گفت: رئیس‌جمهور فقید در زندگی فراز و فرود نداشتند و یک مسیر ثابت و مطمئن داشتند و همیشه سرباز نظام و انقلاب و تابع امامین انقلاب بود و سطح زیستی ایشان با وجود اینکه در مسئولیت‌های مختلفی قرار گرفت هیچ تغییری نکرد؛ زیرا در هر جایگاهی که بود خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانست.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در همه مسئولیت‌ها سربلند بیرون آمد و برای همه ملت روشن است که در دوران ریاست‌ جمهوری‌اش سرکشی به مناطق محروم، حضور به‌ موقع در رویدادهای مختلف و تزریق آرامش به مردم از جمله رسالت‌هایش بود که بسیار اهمیت داشت و تمام تلاشش را برای امنیت مردم کشور به کار گرفت.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در طول دوران مسئولیتش هیچ‌وقت کار غیراخلاقی نکرد و با اقتدار به رسالتش که خدمت به مردم بود، ادامه داد و مزد صداقت، مردم‌داری و ساده‌زیستی‌هایش را با شهادت گرفت.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان