کد خبر: ۱۶۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز خبر داد:

ثبت طلب ۱۷ همتی پتروشیمی شیراز

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ میزان مطالبات شرکت بابت اوره به کشاورزان ۱۷ همت بوده است و رقم مطالبات شرکت پتروشیمی شیراز به این میزان پذیرفته و ثبت شده است،

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از دنیای اقتصاد، احمدرضا حیدرنیا گفت: در خصوص پرداخت این مطالبات شیوه‌هایی همچون سهام ممتاز یا تخفیف در قیمت خوراک در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پرداخت آن در سال جاری، پول سهام‌داران بازگردد.


مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در خصوص قیمت اوره اظهار کرد: تعهداتمان را در بخش کشاورزی اجرا می‌کنیم و قیمت آن هم توافقی است. وی ادامه داد: قیمت اوره صادراتی در این فصل کاهش می‌یابد. در عین حال قیمت را متعادل نگه داشته‌ایم؛ زیرا موجودی انبار حساب شده است و عجله‌ای برای فروش نداشته و گاهی فروش را متوقف می‌کنیم.

حیدرنیا افزود: سعی کرده‌ایم محصول را در زمان افزایش قیمت بفروشیم. مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با تأکید بر اینکه پیش‌بینی سود شرکت در سال جاری افزایشی است، گفت: پرداختی پیمانکاران که از سال ۹۵ بلاتکلیف بود تعیین تکلیف شد و خرید قطعات یدکی خوبی داشته‌ایم که پیش‌بینی می‌کنیم هزینه‌های صرف شده در سال گذشته را در سال جاری نداشته و سود خوبی عاید سهام‌داران شود.

ثبت طلب ۱۷ همتی پتروشیمی شیراز


وی گفت: در سال گذشته قطعه‌ای که حدود هفت میلیون دلار هزینه‌بر بود را با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان در اصفهان بومی‌سازی کردیم.

حیدرنیا اعلام کرد: واحد کریستال ملامین شرکت پتروشیمی شیراز در سرمایه‌گذاری ساتا به تصویب رسیده و در مرحله ارزیابی پیمانکار هستیم و از یک ماه آینده آغاز می‌شود و منابع مالی این طرح از طریق پیمانکار تأمین می‌شود.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان