مدیر جهاد کشاورزی زریندشت:
برداشت خربزه از مزارع زریندشت آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی زریندشت از افزایش هزار تنی برداشت خربزه در این شهرستان خبر داد و دلیل آن را اجرای طرح آبیاری نواری و صرفهجویی ۳۰ درصدی مصرف آب عنوان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی زریندشت:
مدیر جهاد کشاورزی زریندشت از افزایش هزار تنی برداشت خربزه در این شهرستان خبر داد و دلیل آن را اجرای طرح آبیاری نواری و صرفهجویی ۳۰ درصدی مصرف آب عنوان کرد.