فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا:
جهنم را تجربه خواهید کرد
فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داده: حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در صفحه مجازیش نوشت: شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند اما شلیکهای ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داده: حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!