کد خبر: ۱۶۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه موقت شیراز در گفتگو با شیرازه:

سیدالشهدای خدمت خستگی را خسته کرد

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: شهیدآیت‌الله رئیسی فردی خستگی ناپذیر بود و به‌حق یک انسان ولایی و مطیع امام و رهبری بودند که مقام معظم رهبری دیدگاه ویژه‌ای نسبت به ایشان داشتند.

آیت‌الله سید ابوفاضل رضوی اردکانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سیدالشهدای خدمت و هیأت همراه گفت: حادثه ناگوار و شهادت آیت‌الله رئیسی بسیار مردم را اندوهگین ساخت و مردم مروارید و گوهر گران بهایی را از دست دادند.

 

وی با اشاره به شخصیت سیدالشهدای خدمت افزود: شهید آیت‌الله رئیسی چهره‌ای بود که تمام فضایل انسانیت را دارا بود که آثار‌های علمی بسیاری را داشت و انسان بسیار خوش فکر و‌ با اندیشه‌ای بود.

 

امام‌جمعه موقت شیراز با تصریح اینکه سیدالشهدای خدمت انسان رو راست، عالم و فاضل بود، ادامه داد: این شهید بسیار متواضع بود که در فروتنی فوق‌العاده و بی‌ادعا بود.

 

وی شهید رئیسی را شخصیتی فساد ستیز دانست و افزود: بعد از انقلاب چهره‌ ایشان در قوه قضاییه مطرح شد و به جرأت می‌توان گفت اولین کسی که محکم در مقابل فساد‌ ایستادگی و مبارزه کرد شهید آیت‌الله رئیسی بود.

 

رضوی اردکانی با بیان اینکه ساماندهی قوه قضاییه یکی از اقدامات مثبت شهید رئیسی است، یادآور شد: سیدالشهدای خدمت ارادت و احترام خاصی به اهل‌بیت(ع) از جمله امام رضا (ع) داشت که همین امر باعث شد در دوران خدمت صادقانه‌اش عدالت را به خوبی اجرا کند.

 

به گفته وی شهیدرئیسی اقدامات این کشور را به عنوان وظیفه می‌دانست و دنبال پست و مقام نبود و همیشه اگر کاری را نمی‌توانستند انجام دهند قبول نمی‌کرد و از برجسته‌ترین چهره‌های شاخص انقلاب بود.

سید شهدای خدمت خستگی ناپذیر بود

آیت‌الله رضوی با تأکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی فردی خستگی نا‌پذیر بود، ادامه داد: این شهید یک انسان ولایی بود که مطیع امام و رهبری بودند و مقام معظم رهبری دیدگاه ویژه‌ای نسبت به ایشان داشتند.

 

امام‌جمعه موقت شیراز گفت:  شهید رئیسی در انتخاب وزرا دقت بالایی داشتند و می‌دانستند که شهید حسین امیرعبداللهیان شخصیتی جهادی دارد که برای اولین بار با سیاست و درایتی که داشت، توانست در اوج تحریم صادرات نفتی را به وضع مطلوبی برساند.

 

وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های شهید آیت‌الله رئیسی مردم‌ داری بود و بدون استراحت خود را وقف مردم کرده بود و کار‌های عقب مانده که در دولت‌های گذشته ر‌ها شده بود را سامان بخشید که باعث ایجاد اشتغال و تولید شد.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: رئیس جمهور ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان