کد خبر: ۱۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه شیراز:

شهدای خدمت برای تحقق شعار سال شهید شدند

امام جمعه شیراز گفت:همان‌طور که شعار دادیم امروز می‌گوییم ادامه مسیر شهدای خدمت که برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تلاش کردند وشهید شدند ماهم تمام آنچه که باید را انجام می دهیم .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز ۳۱ اردیبهشت در تجمع مردمی که به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه برگزار شد، گفت: تسلیت می‌گوییم خادم‌الرضا سید ابراهیم رئیسی به مردم کشورمان، مقام معظم رهبری و همه آحاد امت اسلامی و جبهه مقاومت که خدمتگزار بزرگ را تقدیم خدای متعال کرد.

 وی افزود: به روح مطهر سید شهدای خدمت و همراهان آنها درود و صلوات می‌فرستیم و امیدواریم کسانی که در این پرواز به‌سوی خدا بال گشودند و مهمان سفره امام حسین (ع) باشند.

 دژکام با تصریح اینکه آیت‌الله رئیسی دل از هر چیزی بریده بود و تنها به خدمت به مردم فکر می‌کرد و در زندگی خدمت به مردم را می‌دید، ادامه داد: خداوند مزد این مرد بزرگ را شهادت در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی معین کردند همچنین خدای متعال بخشایش و رحیم است و این عزیزان را به سوی خود برد.

شهدای خدمت برای تحقق شعار سال شهید شدند

 امام‌جمعه شیراز یادآور شد: شهدای این حادثه امروز اهل معامله با خدا بودند و آنچه که همه من و شما باید در این لحظات غمناک و بسیار، بسیار برای دل‌های ما سنگین توجه داشته باشیم این است که در معامله با خدا کسی ضرر نمی‌کند و این ۸ عزیزی که ما در سوگشان نشستیم اهل معامله با خدا بودند و مقامی پیدا کردند که دیگران غبطه می‌خوردند که ای‌کاش ما در چنین جایگاهی بودیم و توفیق شهادت را پیدا می‌کردیم و ای‌کاش ما این مقام را داشتیم و مزد را ما می‌گرفتیم .

 نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه این جایگاه رفیعی است که شهدا پیدا کردند و امیدواریم که ما هم لایق شهادت باشیم، یادآور شد: کسانی که امروز در این مراسم حضور یافتند عاشق کشور و رئیس‌جمهورشان بودند که خودجوش آمدند و امیدواریم که ما باید همراه و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و صبر و مقاومت در مقابل دشمنی که از روز گذشته دارد به ما نیشخند می‌زند داشته باشیم.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت از امروز استوارتر و قوی‌تری از گذشته خواهد ایستاد، افزود: ما افتخار می‌کنیم که شهید رئیس‌جمهور داده‌ایم و این را به دشمنان اعلام می کینم صحیح است که امروز آیت‌الله رئیسی در بین ما نیست؛ اما این را اعلام می‌کنیم که این ملت در مسیر خدمت می‌ایستد و ادامه می دهندگان راه شما هستند تا روزی که دشمن شکست بخورد.

 امام‌جمعه شیراز خطاب به مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سر شما سلامت باشد و همان‌طور که شعار دادیم امروز می‌گوییم ادامه مسیر شهدای خدمت که برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تلاش کردند و شهید شدند ماهم تمام آنچه که باید را انجام می‌دهیم .

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: شیراز ، امام جمعه ، شهادت
نظرات بینندگان