کد خبر: ۱۶۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جانشین سپاه فجر استان فارس اعلام کرد:

فارس بر قله افتخار و شهادت

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: شعار و محوریت کنگره ۱۵ هزار شهید را مشخص شده است و شعار کنگره بر اساس سفر مقام معظم رهبری در سال های گذشته به فارس است که عبارت‌اند از فارس بر قله افتخار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار جمالی با بیان اینکه استان فارس برنامه کنگره را از آبان ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کرد و کمیته‌ها از ۱۹ ماه پیش تشکیل شده است، افزود: اولین استان در کشور هستیم که کمیته قرآن و عترت و فرهنگی و هنری را تفکیک کردیم.

به گفته جانشین سپاه فجر فارس کمیته هنری و کمیته فرهنگی هم به صورت جداگانه کار خود را انجام می‌دهند همچنین کمیته قرآن و عترت برای اولین‌بار در استان فارس در کنگره ۱۵ هزار شهید برگزار شده است.

بیانات رهبری چراغ راه کنگره 

هاشم جمالی ادامه داد: محوریت کار کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس بیانات مقام معظم رهبری است که این سخنان به عنوان چراغ راه است‌.

وی با بیان اینکه همچنین برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گفت: دهمین شورای سیاست‌گذاری امروز برگزار شد که فرمانده سپاه فجر استان فارس در تمام کمیته‌ها حضور یافت و اعتباراتی را در اختیار تمام کمیته‌ها قرار داد.

جانشین سپاه فجر فارس با اعلام این خبر که شعار و محوریت کنگره ۱۵ هزار شهید را مشخص شده است، یادآور شد: شعار کنگره بر اساس سفر مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته به فارس است که عبارت‌اند از فارس بر قله افتخار و شهادت است.

فارس برقله افتخار و شهادت

سردار جمالی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار ۴۰۳ یادواره شهدا در این استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این کنگره فضا‌سازی شهری در تمام اتوبوسرانی و مترو و بقیه فضا‌های شهری را در راستای کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: سایت کنگره راه‌اندازی و بروز‌رسانی شده است که هروز برنامه‌های خود را به صورت آنلاین و فوری قرار می‌دهد و هدفمند درحال انجام است.

سردار جمالی گفت: مقام معظم رهبری تأکید بر شناسنامه شهرستان و استان در دفاع مقدس داشتند که در همین راستا استان فارس برنامه‌های مفیدی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: استان فارس اتفاق بسیار بزرگی را با ظرفیت هنرمندان انجام می‌دهد و به جرئت می‌توان گفت جامعه هنری با کنگره پانزده هزار شهید استان فارس وفق داده شده است و ما‌امیدواریم بتوانیم اواخر تیرماه هر هفته از تولیدات هنری رو نمایی کنیم.

جانشین سپاه فجر فارس تولیدات هنری را شامل تیزر، موشن گرافیک، فیلم کوتاه و کلیپ عنوان کرد و افزود:‌ امیدواریم که کمیته‌ها با قدرت تمام بتوانند تمام اقدامات خود را به خوبی انجام دهند.

 

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

 

 

 

 

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شهدا
نظرات بینندگان