کد خبر: ۱۶۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهردار شیراز:

پروژه نیمه تمام در شیراز وجود ندارد

شهردار شیراز گفت: در این شهر پروژه نیمه تمامی وجود ندارد و با همه مشکلاتی که وجود دارد شهرداری شیراز و شورای شهر در حال تلاش است که تمام پروژه‌ها را به اتمام برساند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، پنجمین بازدید شهردار شیراز به همراه خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس در سال ۱۴۰۳ انجام شد .


در اولین مکان بازدید به سراغ پروژه تقاطع غیر هم‌سطح قائم - رحمت، بلوار رحمت، ابتدای احمدی شمالی رفتیم.
محمدهادی ایمانیه در این بازدید حضور یافت و ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که ما امتی هستیم که اهل‌بیت را دوست داریم.


وی افزود: بارش بسیار خوبی را در امسال داشتیم که خدا را شاکر هستیم، دلیل لطف خداوند دوستی و همدلی و همکاری دلسوزانه مردم با یکدیگر هستند و باعث شده است که لطف خداوند را شاهد باشیم.


استاندار فارس با ابراز خوشحالی نسبت به بارش رحمت الهی گفت: با بارندگی در این چند روز میزان بارندگی در این استان به ۲۳۴ میلی‌متر رسید.


وی ادامه داد: امیدواریم این دوستی و همکاری‌های دستگاه‌ها ادامه پیدا کند همچنین با حفظ محیط زیست و هوای خوب شیراز کمک کنیم که نعمت خداوند افزایش یابد.


ایمانیه یادآور شد: خوشحالیم که این تقاطع می‌تواند دسترسی از سمت جنوب به حرم‌های مطهر آستانه و شاه‌چراغ (ع) متصل کند.

دسترسی به حرم شاهچراغ(ع) با تکمیل پروژه تقاطع قائم_رحمت

محمدحسن اسدی با بیان اینکه با حضور و نگاه استاندار فارس پروژه‌ها انجام شده است، اضافه کرد: در این شهر پروژه نیمه تمامی وجود ندارد و با همه مشکلاتی که وجود دارد شهرداری شیراز و شورای شهر در حال تلاش است که تمام پروژه‌ها را به اتمام برساند.


شهردار شیراز افزود: در خط دو مترو پیشرفت بسیار خوبی را داشته‌ایم همچنین در تقاطع سفیر - رحمت هم این مشکل را داریم و در پنج ماه دیگر باید برق فشارقوی جا به جا شود.


محمدامین در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: این تقاطع با هدف کنترل ترافیک در بلوار رحمت در حال ساخت است و بعد از احداث تقاطع مردم از این پل عبور می‌کنند همچنین این تقاطع دسترسی از سمت جنوب این شهر به تمامی حرم‌های مطهر و بافت تاریخی متصل می‌کند.


وی افزود: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۲۷ درصدی را داشته است که در حال حاضر در حال تکمیل ستون‌ها و شمع‌ها است.


 معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه این طرح با همکاری آب منطقه‌ای فارس انجام می‌شود، ادامه داد: یکی از معارض این پروژه دکل‌های فشار قوی در این منطقه بود که سه دکل مرتفع شد و افزایش ارتفاع پیدا کرده است.


به گفته وی هزینه پروژه با تملک یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: شیراز ، فارس ، خبر ، شهردار
نظرات بینندگان