کد خبر: ۱۶۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول گروه جهادی حضرت جوادالائمه(ع) شیراز:

سپاه خدمتگزار مردم در تمام عرصه‌ها است

مسئول گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) شیراز با اشاره به تکریم اقشار کم بضاعت جامعه گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند انقلاب اسلامی و خدمتگزار مردم در تمامی عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری« شیرازه» به نقل از خبرگزاری بسیج، ابراهیم کرمی  گفت: در راستای تکریم اقشار کم بضاعت جامعه و حاشیه‌نشین شهر شیراز، گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) هوافضای سپاه نسبت به خدمات رسانی در حوزهٔ بهداشت و درمان اقدام خواهد کرد.

 
وی افزود: با توجه به هزینه‌های سرسام آور خدمات بهداشتی در حوزهٔ دندانپزشکی، این گروه جهادی با همکاری گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نسبت به ارائه خدمات رایگان در این حوزه اقدام به خدمت رسانی کرد. 

مسئول گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) با بیان اینکه سپاه بازوی توانمند انقلاب اسلامی و خدمتگزار مردم در تمامی عرصه‌ها است، افزود:عصب‌کشی، جراحی و ترمیم دندان، جرم‌گیری و دندانسازی (پروتز) از جمله خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان است.

سپاه خدمتگزار مردم در تمام عرصه‌ها است

 

وی با بیان این موضوع که سپاه پای‌کار مردم است خاطرنشان کرد، بعد از تحقق وعدهٔ صادق موشکی توسط نیروی هوا فضای سپاه که مطالبهٔ آحاد ملت بزرگ و شریف ایران و همچنین رهبری فرزانهٔ انقلاب بود.


وی خاطرنشان کرد: این ارائه خدمت در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان فارس و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهید تهرانی مقدم و شهید راه قدس سردار شهید داوود جعفری در شهر مقدس شیراز در حال برگزاری است.

 

انتهای خبر/

 

نظرات بینندگان