کد خبر: ۳۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

همه باید از محیط زیست حمایت کنیم

مسئول اداره محیط زیست قیروکارزین گفت: تنها اداره محیط زیست مسئولیتی در این زمینه ندارد بلکه این عموم مردم هستند که مؤلفه‌های ارزشمند این حوزه را حراست و با دقت نظر بیشتر باید به گونه‌ای حرکت کنند تا کمترین آسیب و تخریب متوجه محیط زیست شود.
مسئول اداره محیط زیست قیروکارزین گفت: در این راستا 52 پرونده تخلف محیط زیستی در قیروکارزین به مقام قضایی تحویل شده است.
فتحی افزود: بهره‌برداری بی‌رویه و بدون حساب و کتاب انسان از طبیعت و مواهب خدادادی امروز از هر دوره دیگر آشکارتر و آسیب آن برای بشریت و زندگی او جدی‌تر است.
وی افزود: تنها اداره محیط زیست مسئولیتی در این زمینه ندارد بلکه این عموم مردم هستند که مؤلفه‌های ارزشمند این حوزه را حراست و با دقت نظر بیشتر باید به گونه‌ای حرکت کنند تا کمترین آسیب و تخریب متوجه محیط زیست شود.
مسئول اداره محیط زیست قیروکارزین با اشاره به فعالیت‌های این اداره در برخورد با تخلفات محیط زیستی افزود: شکارچیان متخلف که با هشت سلاح غیرمجاز ساچمه‌زنی و همچنین با 21 سلاح مجاز اقدام به شکار پرندگان و پستانداران در حیات وحش این شهرستان کرده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
فتحی ادامه داد: کبک، تیهو، بلدرچین، دراج و پرندگان شکاری مانند دلیجه، سارگپه، عقاب و سایر پرندگان بومی و مهاجر و پستاندارانی از قبیل قوچ، کل و بز از جمله پرندگان و حیواناتی هستند که با تهدید شکارچیان در قیروکارزین روبه‌رو شده‌اند.

وی افزود: در زمینه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست تابلوهایی با شعارهای زیست محیطی در نقاط مختلف این شهرستان نصب شده است.

انتهای پیام/20

برچسب ها: محیط زیست
نظرات بینندگان