کد خبر: ۱۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه موقت شیراز:

تعیین سرنوشت کشور با حضور پرشور در انتخابات

امام جمعه موقت شیراز گفت: تعیین سرنوشت کشور با حضور پرشور در انتخابات میسر است،مردم فارس با حضور در دور دوم انتخابات نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور رقم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری 《شیرازه》،حجت الاسلام و المسلیمن حسن قانع در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، گفت: حضور در انتخابات وظیفه همه مردم است و مردم دو حوزه انتخاباتی استان فارس که به دور دوم رسیده در همان ساعات اولیه صبح با حضور در پای صندوق‌های رای نقش خود در تعیین سرنوشت کشور را تکمیل کرده و نشان دادند که برای سرنوشت خود و کشورشان اهمیت قایل‌اند و تلاش می‌کنند افراد اصلح وارد مجلس شوند.

امام جمعه موقت شیراز با تبریک میلاد کریمه اهلبیت، حضرت معصومه سلام الله علیها، حیا، عفت، پاکدامنی و حفاظت از هویت دینی را از ویژگی‌های آن حضرت برشمرد و ادامه داد: دختران ایران زمین با الگو گرفتن و پیروی از این بانوی گرانقدر، می‌توانند نقش مؤثری در جامعه و همچنین زندگی شخصی خودشان داشته باشند.

وی به روز جوانی جمعیت هم اشاره و تأکید کرد: مسئولان با ارزش دادن به مقام دختر و رفع مشکلات پیش روی جوانان در ازدواج، می‌توانند علاوه بر حفظ کرامت بانوان به جوانی و افزایش جمعیت کشور کمک کنند.

قانع به دیگر مناسبت‌های ماه ذی القعده هم اشاره کرد و گفت: روز تکریم امامزادگان، فرصتی است تا مسئولان سومین حرم اهلبیت در ایران اسلامی، نقش شیراز را در توسعه دین و کرامت نشان دهند.

انتهای خبر/

 

 

 

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، قانع ، جمعه
نظرات بینندگان