کد خبر: ۱۶۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس دادگستری استان فارس درگفتگو با شیرازه:

نمایندگان اقدامات موثر انجام دهند

رئیس دادگستری استان فارس گفت: فارس از استان‌های حساس تلقی می‌شود و این مستلزم پشتوانه رأی قوی از مردم به نمایندگان است که نمایندگان مردمی به پشتوانه این حمایت قطعاً می‌توانند اقدامات مؤثرتری انجام بدهند.

سید کاظم موسوی رئیس دادگستری استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «شیرازه» با بیان اینکه در این چند حوزه‌ای که قرار است انتخابات برگزار شود از جمله شیراز و زرقان مرودشت ارسنجان و پاسارگاد از دقایق اولیه صبح و اولین ساعت رأی‌گیری نظم و امنیت برقرار است، افزود: بدون کمترین مشکلی امنیت در این چند حوزه که قرار است رأی‌گیری انجام شود برقرار است و مشارکت مردم تا این لحظه بحمدالله مشارکت خوب و تأثیرگذاری بوده است و تاکنون با حضور حداکثری مردم رو به رو بوده‌ایم.


به گفته وی امیدوارم که مردم مرحله دوم را نیز مانند مرحله اول جدی تلقی کنند و نمایندگانی با پشتوانه رأی بسیار بالا انتخاب کنند تا در استان تأثیرگذار باشند و نمایندگان را خودشان برای کشور و استانشان انتخاب کنند.


موسوی با بیان اینکه استان فارس از استان‌های حساس تلقی می‌شود و این مستلزم پشتوانه رأی قوی از مردم به نمایندگان است، افزود: نمایندگان مردمی به پشتوانه این حمایت قطعاً می‌توانند اقدامات مؤثرتری انجام بدهند.نمایندگان اقدامات موثر انجام دهند

 

رئیس دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه باید شرایط به گونه‌ای باشد که همه مردم احساس کنند این کشور، این انقلاب و این نظام برای آن‌ها است و می‌توانند با مشارکت و رأی خود تغییر ایجاد کنند و سیستمی را شکل دهند که کارآمدتر باشد تا مشکلات آن‌ها را حل کند، ادامه داد: این نکته مهم است که همه مردم باید به رسمیت شناخته شوند.


وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله در مورد حضور حداکثری مردم شاخص اصلی، مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری حکیم و مقتدر، حرفشان این است که همه ما وظیفه داریم مردم را به انتخاب اصلح تشویق کنیم.


موسوی در پایان گفت: ما باید نگاه علمی، عالمانه و فراجناحی داشته باشیم تا بتوانیم با آن‌هایی که مردم را برای عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند، مقابله کنیم.


انتهای خبر/224224

 

برچسب ها: شیراز ، فارس ، نماینده
نظرات بینندگان