کد خبر: ۱۶۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از اعلام سرعت مجاز تا افتتاح اولین بوت‌کمپ سیاستی در شیراز

آنچه از این‌ پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

استفاده از همه سلیقه‌ها در فعالیت‌های دینی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تأکید بر اینکه مسئولان باید از همه سلیقه‌ها برای فعالیت‌های دینی و فرهنگی استفاده کنند گفت: خوشبختانه متولیان فرهنگ و هنر در فارس در این مسیر گام برداشتند و امیدوارم این مسیر بهتر و بیشتر از گذشته ادامه پیدا کند.

از اعلام سرعت مجاز تا افتتاح اولین بوت‌کمپ سیاستی در شیراز

پروژه نیمه‌تمام در شیراز وجود ندارد                                                                                           
شهردار شیراز گفت: در این شهر پروژه نیمه تمامی وجود ندارد و با همه مشکلاتی که وجود دارد شهرداری شیراز  و شورای شهر در حال تلاش است که تمام پروژه‌ها را به اتمام برساند.                                                      


مطالبه مردم شهرستان نورآباد را دریابید
کلنگ سد پارسیان نورآباد ممسنی در سال ۱۳۷۲ زمین زده شد که افتتاح نشده، بازنشسته شد و ۳۰ سال از قدمت آن می‌گذرد که احداث آن مطالبه جدی مردم این شهرستان است و در صورتی که این سد ساخته شود دو شهرستان محروم رستم و ممسنی می‌توانند صنعت کشاورزی را به سطح مطلوب برسانند.


رعد و برق جان دام‌های عشایری را گرفت
هم‌زمان بارندگی‌های اخیر و بارش شدید باران همراه با رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید و فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی، گروه مجهزهای سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد کرده‌اند.

حضور نونهالان فارس در اردوی تیم ملی بوکس
پویان نوروزی و محمدمتین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.


اعلام سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: رانندگان باید بدانند که برابر قوانین و مقررات، سرعت خودروها در معابر به‌صورت ۲۴ ساعته و از طریق دوربین‌های نظارت و کنترل سرعت رصد می‌شود و علاوه بر آن گروه مجهزهای سیار کنترل سرعت و گشت‌های خودرویی پلیس نیز فعال هستند.


تالار حافظ میزبان گروه‌های کُر ایران می‌شود
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اعلام کرد: تالار حافظ به گونه آزاد و رایگان در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری، میزبان گروه‌های کرال (آوازی) از اقصی نقاط کشور با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از هنرمندان عرصه موسیقی، خواهد شد.

 

از اعلام سرعت مجاز تا افتتاح اولین بوت‌کمپ سیاستی در شیراز


هلال‌احمر پویاترین نهاد عمومی کشور است
هر ساله ۱۹ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر گرامی داشته می‌شود و جمعیت هلال‌احمر مجموعه‌ای که با تکیه بر امکانات سازمانی و ظرفیت‌های بالقوه همکاری‌های داوطلبانه مردمی، به یکی از پویاترین نهادهای عمومی کشور تبدیل شده است.


اولین بوت‌کمپ سیاستی جنوب کشور برگزار شد
 اتاق فکر امور فناوری و دانش‌بنیان استانداری فارس با همکاری اندیشکدهٔ سیاست‌گذاری فارس اولین دورهٔ مهارت‌افزایی سیاست‌پژوهی را با نام «بوت‌کمپ سیاستی فارسمانو» برای پژوهشگران این مراکز برای ترویج دانش سیاست‌گذاری و حکمرانی را در این استان برگزار کردند.


نماینده قوی پشتوانه مردمی می‌خواهد
مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس گفت: هر چه نمایندگان با آرا بیشتری وارد مجلس شوند؛ یعنی از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردارند و بهتر می‌توانند از حق و حقوق مردم در مجلس شورای اسلامی دفاع کنند.


مرکز اسناد جنوب کشور پذیرای اسناد گذشتگان
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور گفت: مدیریت منطقه جنوب آمادگی دارد اسنادی که وجود دارد به‌ویژه اسناد تاریخی را نگهداری کند و برای این کار سه راهکار وجود دارد که عبارت‌اند از اهداکردن، خریداری‌کردن و به صورت امانت هم این مرکز از اسناد نگهداری می‌کند.


دوئل انتخاباتی شیراز در راند دوم
استان فارس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز زرقان و حوزه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و رقابت میان ۶ نامزد باقی مانده است و همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای دو حوزه انتخابیه مجلس در فارس است.

 

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان