کد خبر: ۱۶۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج خواستارشد؛

تولید روایت در سبد گردشگری استان

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج خواستار تولید روایت از نقاط تعالی‌بخش و جهت‌دهی در سبد گردشگری استان‌ها شد و گفت: اردوهای فصلی همچون برنامه ارتحال امام راحل و اردوی اربعین حسینی محله محور باید به‌عنوان پشتیبانی‌کننده در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌ عمومی سپاه فجر فارس، جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه فجر استان فارس با حضور مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج امروز، ۱۸ اردیبهشت در سالن امام علی (ع) شیراز برگزار شد.


سردار مجید سوری در حاشیه این جلسه گفت: استان فارس در تحقق اهداف ایجاد شده سازمان، پیش‌قدم بوده و رتبه قابل‌توجهی را در کشور کسب کرده است.
 

 مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اعلام توانمندسازی راویان استانی و فعال‌سازی کارگروه راویان در یادمان‌ها تصریح کرد: به دستور رئیس سازمان بسیج کشور، توسعه شبکه خادمین در استان‌ها و تداوم ارتباط با زائرین در دستور کار کارگروه خادمین قرار گرفته است.

 وی با اشاره به بی‌شمار بودن مصادیق اردوهای پیشرفت در استان فارس و ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، گفت: اردوهای فصلی همچون برنامه ارتحال امام راحل و اردوی اربعین حسینی محله محور باید به‌عنوان پشتیبانی‌کننده در دستور کار قرار گیرد.

 

 سوری تأکید کرد: با تلفیق اردوهای راهیان نور و گردشگری با اردوهای راهیان پیشرفت که نشان‌دهنده پیشرفت در کشور و در حوزه گردشگری است، ارتقاء اقامت‌های بوم‌گردی و جشنواره‌های بوم محلی که مبتنی بر بوم محلات مختلف است، باید در دستور کار سازمان اردویی و گردشگری قرار گیرد.
 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور ادامه داد: تولید روایت از نقاط تعالی‌بخش و جهت‌دهی گردشگری و جهت‌بخشی به نقاط تعالی‌بخش و قراردادن مظاهر ملی و مذهبی باید در سبد گردشگری استان‌ها قرار گیرد.
 

 سوری افزود: با ابلاغ رئیس‌جمهور طبق سنوات گذشته مسئولیت ستاد پشتیبانی قرارگاه راهیان نور در استان به عهده استاندار و در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران است.


 انتهای خبر/

برچسب ها: شیراز ، فارس ، سپاه فجر
نظرات بینندگان