کد خبر: ۱۶۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۷ دی ۱۴۰۲
معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار فارس:

عملیات کربلای چهار، ایستادگی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند

معاون سیاسی ،اجتماعی و امنیتی استانداری فارس گفت: کربلای چهار به ظاهر عملیات موفقی نبوده اما در باطن کاملا موفقیت آمیز بود چون اوج ایثار، شهامت و ایستادگی فرزندان ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.
اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آباده با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان گفت: آباده شهر جهانی منبت و دیاری هنرپرور و مهد علم است.

وی با بیان اینکه ایران امروز در عرصه بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: آمریکا و متحدانش اکنون نگران این هستند که امروزه روح جمهوری اسلامی در جای جای دنیا وجود دارد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اضافه کرد: آمریکا اکنون به نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا باور دارد.

وی تاکید کرد: رویدادهای سال ۸۸ جای بررسی و واکاوی مجدد دارد، باید دید که در آن حماسه و بعد از مشارکت مردم در انتخابات آن سال خواص بی بصیرت چه عملکردی داشتند؟

قزل سفلی با اشاره به سالگرد عملیات کربلایی چهار و پنج گفت: عملیات کربلایی چهار اوج ایثار، ایستادگی و شهامت رزمندگان ما را نشان داد.

قزل سفلی با اشاره به خاطرات سردار قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم می گوید که وقتی در بدرقه این عملیات به چهره رزمندگان نگاه می‌کرده گویی سوره‌های قرآن را می‌نگریسته است.

وی اظهار کرد: غواصان شهید دست بسته ما یادگار این عملیات هستند ، به گفته سردار سلیمانی فرمانده گردان در این عملیات حتی سرش را در عبور از پل پایین ننداخته و سربلند به میدان رفته است.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: کربلای چهار که به ظاهر عملیات موفقی نبوده اما در باطن کاملا موفقیت آمیز است چرا که اوج ایثار و شهامت و ایستادگی فرزندان ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی به رخدادهای هشت ماهه بعد از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در این ایام خواص بی بصیرت زمانه شناسی و دشمن شناسی خود را فراموش کردند اما مردم از انقلاب دفاع کرده و به میدان آمدند.

قزل سفلی با بیان اینکه مردم همواره در طول بیش از چهار دهه گذشته از مسولان جلوتر بوده‌اند،گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ ظالمانه‌ترین تحریم ها علیه ملت ایران اعمال شد و شیرینی بیش از ۸۵ درصدی مشارکت در انتخابات آن سال به کام مردم تلخ شد اما مردم زمانیکه انقلاب خود را در خطر دیدند وارد میدان شدند.

وی عنوان کرد: امروز پیشرفت‌های انقلاب اسلامی جلوی چشم همگان است در حالی که ضعف‌ها و مشکلاتی نیز وجود دارد و اکنون نیز در عرصه معیشت و اقتصاد مشکلاتی وجود دارد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه به تودیع و معارفه فرماندار آباده اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان شایسته بهترین نوع خدمات هستند.

وی تصریح کرد: درب اتاق مسولان باید به روی مردم همیشه باز باشد ،مسولان باید در دسترس مردم قرار داشته باشند و در میدان نیز به جامعه خدمت کنند.

در این آیین از خدمات میثم خداداد در دوران مسئولیت قدردانی و فرهاد سعدی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری آباده معارفه شد.
 انتهای پیام
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان