کد خبر: ۱۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خبر داد:

تعیین تکلیف ۲ هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه‌ای فارس

در راستای تأکید دادستان کل کشور مبنی بر ورود دادستان‌های مراکز استان‌ها به موضوع تعیین تکلیف اموال مازاد سازمان‌ها، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تعیین تکلیف ۲ هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه‌ای استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه این تصمیم برای جلوگیری از تضییع بیت‌المال با هماهنگی شورای دستگاه‌های نظارتی استان اتخاذ شد و اموال مازاد در پروژه‌های آب‌رسانی استان استفاده می‌شود گفت: این موضوع در راستای کمک به دولت و نیاز استان به تکمیل پروژه‌های آبرسانی در دستور کار شورای دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت.

وی اموال مذکور را بخشی از اموال طرح‌های و پروژه‌های خاتمه‌یافته ملی و استانی از سنوات گذشته خواند و گفت: با تصمیم اتخاذ شده از زیان مالی بیش از یک هزارمیلیاردریالی در صورت مزایده این اموال جلوگیری به عمل آمد و بخشی از نیاز پروژه‌های آبرسانی استان نیز تأمین شد.

این مقام قضایی عضو شورای دستگاه‌های نظارتی استان فارس این اموال را شامل لوله‌های فولادی، لوله‌های جی آر پی، شیرآلات پروانه‌ای و سوزنی و سایر اتصالات پروژه‌ای اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به وظیفه قانونی مدیران دستگاه‌های دولتی استان در تعیین تکلیف اموال مازاد گفت: بر اساس قانون دستگاه‌ها باید اموال مازاد خود را پس از شناسایی و احصاء به فروش برسانند و یا در قالب قراردادهای اجاره عرضه کنند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان