کد خبر: ۱۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد شاه‌چراغ (ع) تا حمایت مردم شیراز از ملت فلسطین

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی زرین دشتی به ۵ نفر حیات دوباره بخشید

 رئیس انجمن بیماران کلیوی شهرستان داراب از اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی زرین دشتی به چند بیمار نیازمند خبر داد. با رضایت خانواده زنده‌یاد جلال خسرویان ۴۴ساله اعضای بدن وی به ۵ بیمار نیازمند اهدا شد. کبد و کلیه‌های این فرد به سه بیمار نیازمند و قرنیه و پوست به دو بیمار دیگر پیوند زده شد.

درخشش دانشجویان دانشگاه شیراز در المپیاد علمی دانشجویی

 دانشجویان دانشگاه شیرازدر المپیاد علمی دانشجویی کشور موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک برنز و ۲۲ رتبه برتر شدند.

شوک جدید به کشتی ایران؛ 

 محمدعلی گرایی تعلیق شد

 در پی اتفاقاتی که در حین مبارزه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد رخ داد، اتحادیه جهانی کشتی (UWW) محمدعلی گرایی را به حالت تعلیق درآورد.

شیرازه گزارشی از بازار بَردگی ذهن نسل نوجوان داد؛ 

بازار لوازم‌التحریر؛ جولانگاه نمادهای ضدفرهنگ و وارداتی

 جناب آقای وزیر آموزش‌وپرورش و مدیران کل استان‌ها آیا فرصت کرده‌اید سری هم به بازاری بزنید که دارند ذهن و روح فرزندان این سرزمین را در آن خریدوفروش می‌کنند و به اسارت درمیاورند؟

فولاد غدیر نی‌ریز در راه بازار سرمایه

 مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حاشیه دهمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما در سال جاری حضور در بازار سرمایه بوده است.

جمع‌آوری ۲۰۰ هزار نامه مردمی در سفر رئیس‌جمهور به فارس

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس از جمع‌آوری ۲۰۰ هزار نامه مردمی و ثبت ۵۰ هزار تماس سامانه سامد در دومین سفر رئیس‌جمهور به فارس خبر داد و گفت: نامه‌ها در روند ثبت در سامانه قرار دارند.

طی ۲ سال اخیر انجام شد؛ 

 افزایش ۵۷ درصدی تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس 

مدیرعامل شرکت آبفا فارس از رشد ۵۷ درصدی تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان و افزایش ۴۷ درصدی ظرفیت آن‌ها در ۲ساله اخیر خبر داد.

تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های فارس

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: با استفاده نیروگاه‌های استان از سوخت دوم به طور متوسط روزانه دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت گاز به آنان تحویل می‌شود.

تجمع دانش‌آموزان شیرازی در حمایت از کودکان غزه 

تجمع دانش‌آموزان شیرازی در حمایت از کودکان غزه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با دانش‌آموزان فلسطینی،۲۶ مهرماه ۱۴۰۲، در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

اهتزاز پرچم عزای کودکان فلسطین بر فراز گنبد فیروزه‌ای شاه‌چراغ (ع)

 چند روز پیش بود که طوفان الاقصی لرزه‌ای سهمگین بر پیکر خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی انداخت و حالا این رژیم غاصب دست‌به‌کار انتقام‌جویی از غیرنظامیان و کودکان معصوم فلسطینی شده است؛ آزادگان جهان مُشت‌های محکومیت این کودک کشی را به آسمان بلند کرده‌اند و پرچم عزای مظلومان غزه بر فراز گنبد شاه‌چراغ (ع) نصب شد.

حمایت مردم شیراز از ملت فلسطین

 مردم بصیر و همیشه در صحنه شیراز با تجمع در میدان شهرداری با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حمله جنایت‌کاران صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و سکوت حامیان غربی و سازمان به‌اصطلاح حامی حقوق بشر را به‌شدت محکوم کردند.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان