کد خبر: ۱۶۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲
معاون فرهنگی سپاه بقیه الله (عج) شیراز خبرداد:

برگزاری رویداد فرهنگی فتح قله‌ها در شیراز

معاون فرهنگی سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: رویداد فرهنگی «فتح قله‌ها» از ۳۱ شهریورماه در هفت بخش به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حمید مرزبان معاون فرهنگی سپاه بقیه الله (عج) شیراز با عنوان این که تهدید جنگ تحمیلی را به فرصتی طلایی برای توانمندسازی میهن تبدیل کردیم، گفت: از دشمن انتظاری غیر از دشمنی نیست و جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد؛ اما تا زمانی که گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم پیروزی و نصرت برای ما است.

وی گفت: باید برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ابتکارات و ابداعات مناسب‌تر را بکار ببریم و نیاز است که در شرایط فعلی، با زبان روز از انقلاب اسلامی و از آرمان‌های شهیدان دفاع کنیم و اگر دچار بی‌دقتی شویم، حاصل کار ما جز خسران چیز دیگری نخواهد بود.

مرزبان به برگزاری رویداد فرهنگی هنری #فتح_قله‌ها اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش شامل ۱-آبروی محله ۲- نهضت وصیت‌نامه خوانی ۳-جلوه شکوه ۴-تماشاخانه ۵-بهشت گردی ۶-هم‌عهدی سبز ۷-آوای عاشقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز اولین عرصه این رویداد را برگزاری مراسمات «آبروی محله» در قالب برگزاری یادواره‌های شهدای محله ور و برگزاری روضه‌های خانگی در منازل شهدای محل، عنوان کرد و افزود: کلیه اقشار و عموم مردم می‌توانند نسبت به اجرای این برنامه‌ها اقدام و مستندات خود را در قالب عکس، فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از برگزاری این عملیات فرهنگی، تا نهم مهرماه از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا به شماره  ۰۹۹۳۳۲۶۶۰۳۹  ارسال کنند.

به گفته مسئول فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) شیراز نهضت وصیت‌نامه خوانی شهدا، فضاسازی، نصب پوسترها و نمادهای دفاع مقدس در محلات، تماشاخانه در قالب اجرای تئاتر پاتوقی در اماکنی مثل مسجد و تفرجگاه‌های محلات پرتردد، بهشت گردی، زیارت عطرافشانی قبور شهدا توسط دهه هشتادی‌ها، کاشت نهال مثمر در حیاط مسجد با نام شهید و آوای عاشقی در قالب اجرای سرودهای پاتوقی از عرصه‌های رویداد فتح قله‌ها است.

وی در پایان سخنان خود گفت: به برگزیدگان این رویداد جوایزی از سوی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین از جمله کمک‌هزینه سفر به کربلا معلی، مشهد مقدس و زیارت مزار شهدای حاج‌قاسم اهدا می‌شود.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان