کد خبر: ۱۴۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
به مدت ۶ روز؛

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در شیراز آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه تخصصی صنعت فرش دستباف با حضور جمعی از مسئولین و برترین تولیدکنندگان و فعالان حوزه این هنرصنعت در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از حضور ۵۸ مشارکت کننده در نمایشگاه تخصصی صنعت فرش دستباف خبر داد و افزود: تولیدکنندگان و بافندگان فرش‌های دستباف، گلیم، گبه، جاجیم و تابلو فرش از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، کرمان، قم، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گلستان و بوشهر در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی با اعلام این که ۵۳ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از بافندگان و تولیدکنندگان فرش استان فارس هستند، گفت: سالن حافظ نمایشگاه بین المللی فارس به مساحت ۶ هزار متر مربع به مدت ۶ روز میزبان هنرمندان و صنعتگران حوزه فرش دستباف کشور است.

وی افزود: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقداماتی صورت گرفته که از جمله آن‌ها الزام به دریافت نوبت بازدید به دلیل کنترل و مدیریت تعداد افراد حاضر در سالن‌ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین استعلام کد ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور جلوگیری از ورود بیماران در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن‌های نمایشگاه است.

بازدید کنندگان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir تا روز شنبه ۲۵ بهمن همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان