کد خبر: ۱۴۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن را در شیراز تشریح کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشستی با حضور خبرنگاران ضمن بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شیراز و سایر شهرستان ها به صورت موتوری و خودرویی است، گفت: در شهر شیراز ۴ مسیر فرعی و ۲ مسیر اصلی جهت راهپیمایی خودرویی و موتوری پیش بینی شده است و در شهرستان ها نیز همین رویه در میادین و خیابان های اصلی شهرستان های استان فارس خواهد بود.

وی با اشاره به انجام برنامه‌ریزی جهت جلوگیری از تصادفات و ترافیک شهری، اظهار داشت: شهروندان می توانند با خودروی خودشان در ساعت ۱۰ صبح روز بیست و دوم بهمن ماه از میدان الله (گل سرخ سابق) به سمت بلوار مدرس تا میدان ولیعصر (عج) در راهپیمایی شرکت کنند.

رضایی افزود: مسیر موتوری از میدان نمازی، خیابان کریم خان، میدان امام حسین (ع)، خیابان زند، خیابان توحید، چهار راه مشیر، چهار راه پیروزی و در نهایت خیابان پیروزی است.

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حرکت مردم در سال ۵۷ را مورد اشاره قرار داد و گفت: به یاد حرکت مردم در سال ۵۷ در میدان شهدا شیراز مراسمی با جمعیت بسیار محدود، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

بنا به اظهار رضایی؛ برنامه‌های به صورتی اجرا خواهد شد که ابتدا صلابت نظام جمهوری اسلامی و وفاداری مردم بعد از چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود تا باعث خنثی شدن توطئه های دشمن گردد.

وی تاکید کرد: مردم با حضور خودشان نشان خواهند داد که این انقلاب به دلیل دست‌آوردهای مهم برای ملت و ایجاد استقلال در کشور، همچنان محبوب در بین تمامی آحاد جامعه است؛ خدمات مومنانه و تشکل های مردمی در غرفه های پیش بینی شده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی حضور مجازی، اذعان نمود: مردم استان فارس می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی "فجر" به نشانی fajr.ccoip.ir حضور مجازی خود را راهپیمایی امسال ثبت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای نورافشانی در دوازده نقطه شهر شیراز و ندای تکبیر در شب ۲۲ بهمن ماه خبر داد و افزود: در تمامی شهرستان ها نیز برنامه نور افشانی در آسمان پیش بینی شده است و در شب بیست و دوم بهمن ماه راس ساعت ۲۱ همانند سال های گذشته ندای تکبیر را خواهیم داشت.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم انقلاب اسلامی را همچنان بانشاط و با حضور مردم در تمامی عرصه ها شاهد باشید.

انتهای پیام/ح/ م
نظرات بینندگان