کد خبر: ۱۴۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
رییس دانشگاه پیام نور فارس؛

افزایش ۲۵درصدی متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فارس

۴هزار و 774 داوطلب تحصیل در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور صبح امروز در شیراز و ۵ شهر فارس در آزمون فراگیر با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه؛ رئيس دانشگاه پيام نوراستان فارس در بازدید از حوزه برگزاری آزمون فراگیر در دانشگاه پیام نور شیراز اظهار داشت: در آزمون فراگیر امسال در استان فارس ۴ هزار و ۷۷۴ نفر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۹۴۳ نفر در حوزه خواهران در شهرک گلستان، ۲هزارنفر در دانشگاه شیراز و سایر داوطلبان در شهرهای جهرم، فسا، كازرون، لامرد و مرودشت در آزمون شرکت کردند.

محمدحسن صيف افزود: تعداد متقاضیان آزمون فراگیر استان فارس نسبت به سال گذشته از افزایش ۲۵ درصدی داوطلبان حکایت دارد.تعداد متقاضیان سال جاری نسبت به دوره گذشته در استان فارس یک هزار و ۲۰۰نفر افزایش یافته است.

وی با بيان اينكه نتايج اين آزمون در اسفندماه سال جاری و از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد، خاطرنشان كرد: پذيرفته شدگان از نيمسال جاری(اسفندماه۹۹) در دانشگاه پيام نور مشغول به تحصيل خواهند شد.

رییس دانشگاه پیام نور فارس اضافه کرد: امکان شرکت در کلاس های تئوری به صورت آنلاین، استفاده از وام قرض الحسنه شهریه، امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم به دلخواه دانشجو از مزایای ویژه دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است.

صیف، برگزاري كلاسهاي الكترونيكي و آزمون هاي ميان ترم و پايان ترم آنلاين را يكي ديگر از خدماتي عنوان كرد كه دانشگاه پيام نور به دانشجويان خود در زمان شيوع كرونا ارائه كرده است.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان