کد خبر: ۱۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

درگذشت «علی انصاریان» هشداری برای لغو پروازهای اروپایی و آمریکایی

على انصاریان هم متاسفانه فوت کرد، بنابر آنچه پزشک معالج او اعلام کرد انصاریان به کروناى جهش یافته مبتلا شده بود.
به گزارش سرویس رصد اجتماعی و سلامت شیرازه، على انصاریان هم متاسفانه فوت کرد. بنابر آنچه پزشک معالج او اعلام کرد انصاریان به کروناى جهش یافته مبتلا شده بود.

دانا نوشت: پس از فوت مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت محبوب فوتبال و به دنبال بسترى شدن مرحوم على انصاریان، یک جریان سیاسى معلوم الحال با همراهى ضدانقلاب تلاش کرده است با سیاسى کردن مساله واکسن، جان چهره ای محبوب مردم را دستاویز مقاصد سیاسی و کاسبی خود قرار دهد. 
 
این جریان به دنبال این است که درگذشت مرحوم میناوند و انصاریان را به خرید ممنوعیت خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی ربط دهد در حالیکه اتفاقا همین سیاسی کردن فضا موجب شده، بسیاری از روندهای فنی و کارشناسی شده مانند تامین و خرید واکسنهای ایمن و مطمئن به تاخیر بیفتد. 
 
وزارت بهداشت و درمان، هم در حال پیگیری روند تولید واکسن داخلی کرونا است و هم رایزنیها و قراردادهای مختلفی برای تامین واکسن مطمئن و مورد تایید خارجی از چندین کشور انجام داده است و مشخص است تاکید غیر فنی بر خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی که اتفاقا مورد تردید و اعتراض بسیاری از کشورهای دنیا هم قرار گرفته، هدفی سیاسی را دنبال می کند که نتیجه اش بازی با جان هموطنانمان است.
 
از سوی دیگر با توجه به اظهارات پزشک علی انصاریان و اظهار نظر برخی دیگر از مقامات پزشکی روشن است که کرونای جهش یافته یا همان کرونای انگلیسی علت و ریشه بسیاری از ابتلاها و مرگ و میرهای اخیر کرونا در کشور است.
 
این در حالی است که هیچ محدودیتی برای پروازهای اروپایی و ممنوعیت ورود به کشور از مبدا کشورهایی مانند انگلیس در نظر گرفته نشده است.
 
مطالبه صحیح و فنی در ماجرای فوت امثال مرحوم انصاریان، مطالبه از دولت برای لغو پروازهای اروپایی  و امریکایی است که موجب شیوع مجدد کرونای جهش یافته در کشور خواهد شد.
 
بهتر است همانطور که در مورد داخل کشور با تنظیم مقررات رفت و آمد و ممنوعیت سفر، تا حد خوبی شیوع کرونا کنترل شد، دولتمردان در مورد سفرهای خارجی هم این مقررات را وضع کنند تا شاهد درگذشت عزیزانمان نباشیم.
 
نکته مهم دیگر غفلت وزارت خارجه در این شرایط حساس و بحرانی است؛ درشرایطی که کشورهای انگلیس و آمریکا گرفتار بحران ابتلا به کرونا، کرونای جهش یافته و مشکلات متعدد ناشی از تزریق واکسن فایزر و مدرنا شده اند، معلوم نیست تیم دیپلماسی  و وزارت خارجه ما چرا این اتفاقات مهم را که موجب شیوع دوباره کرونا در دیگر کشورها و کشورما شده و جان هموطنانمان را به خطر انداخته، پیگیری نمی کند؟ آیا جان هموطنان از پیگیری مذاکره با آمریکا بی ارزش تر است؟
 
انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان