کد خبر: ۱۴۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
مسووولان شهرستان خنج به فکر چاره باشید؛

جولان سگ‌های ولگرد؛ تهدیدی برای سلامت شهروندان خنجی

جولان سگ‌های ولگرد این روز‌ها و شب‌ها در برخی از نقاط شهر خنج زیادتر از گذشته شده و خطر حمله آن‌ها به افراد و بویژه کودکان، خیلی از خانواده‌ها را نگران کرده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، جولان سگ‌های ولگرد این روز‌ها و شبها در برخی از نقاط شهر خنج زیادتر از گذشته شده و خطر حمله آنها به افراد و بویژه کودکان، خیلی از خانواده‌ها را نگران کرده است.

خنج کهن نوشت: این حیوانات بطور طبیعی ترشحات، بزاق و ادرار خود را همه جا رها می‌کنند، پس افزایش تعداد س‌گها در فضای عمومی شهر عاملی برای انتقال انواع ویروس‌، انگل‌، میکروب‌ و احتمال بروز بیماری و مشکلات بهداشتی از همین طریق برای شهروندان محسوب می‌شود.

پرسه زدن سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر باعث گلایه شهروندان شده، به طوری که با ارسال تصاویر و فیلم‌هایی از حضور این حیوانات در محلات مختلف شهرنظیر کوی حافظ، کوی پگاه، شهرک گلدان خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شدند.

جولان این سگ‌ها در بلوارهای شهر، کوچه و خیابان‌ها به ویژه در نیمه شب و ساعات اولیه صبح به وضوح دیده می‌شود. برخی از آنها عابران پیاده را دنبال می‌کنند که با توجه به خلوت بودن معابر عمومی در ساعات پایانی شب و ابتدایی صبح، احتمال حمله سگ‌ها به مردم و عواقب جبران ناپذیر آن بالا می‌رود که جا دارد مسئولان مربوطه برای حل این معضل، چاره‌ای بیندیشند.

 انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان