کد خبر: ۱۶۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:

عیار انسانیت با کمک به قشر محروم جامعه بالا می‌رود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز،مهمترین آرمان انقلاب، قرآن و اسلام را دستگیری از فقرا و مستضعفین جامعه دانست و گفت: عیار انسانیت و رشد انسان با کمک به قشر محروم جامعه بالا می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری در اولین گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی که با حضور پاسداران سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در نمازخانه این ناحیه برگزار شد، نظارت بر اصناف و صنوف مختلف را مهم‌ترین راهبرد اقتصادی دولت خواند و اذعان داشت: مردم بر مسئولین حقی دارند و این حق مردم نیست که هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در ادامه با بیان اینکه کسانی هستند که ادعای قرآن و دین ندارند؛ اما تمام آموزه‌های دینی را به‌خوبی رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: جامعه بشری و مسئولین، نمایندگان مردم در مجلس که مدعی حکومت اسلامی هستند به این مطلب راهبردی توجه داشته باشند که با نگاه سیستمی و آمار پرکنی نمی‌شود به محرومین، مستضعفین جامعه خدمت صادقانه داشت و به آنها کمک کرد.

وی با توجه‌ به این که روز به‌ روز فاصله طبقاتی در بین اقشار مختلف جامعه در حال تغییر و افزایش است، آرمان امامین انقلاب را تضاد با این امر مهم عنوان کرد و مهم‌ترین آرمان امامین انقلاب، قرآن و اسلام را دستگیری از فقرا و مستضعفین جامعه خواند و افزود: عیار انسانیت، شکوفایی عقل و رشد انسان در معارف دینی با کمک به قشر محروم جامعه بالا می‌رود.

عیار انسانیت با کمک به قشر محروم جامعه بالا می‌رود

 خواجه امیری در ادامه با بیان این نکته که جامعه‌ای که هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده است گرفتن رشوه در بعضی از ادارات، را خلاف موازین اخلاق، دین و اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد: چرا جامعه اسلامی باید این‌گونه باشد این نشان می‌دهد که مسئولین در خدمات‌رسانی به مردم ضعیف عمل کرده‌اند و صددرصد راه را اشتباه رفته‌اند.

وی به نقش مسئولان و کوتاهی در امر خطیر مسئولیتشان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین راهبرد قرآن کریم که توجه به محرومان و قشر مستضعفان است به ورطه فراموشی سپرده شده و متأسفانه برخی از مسئولین دنبال لذات دنیوی خود هستند و از این قشر که ولی‌نعمتان این نظام و انقلاب‌اند غافل شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: متأسفانه روزبه‌روز در صنوف مختلف شاهد افزایش قیمت‌ها از زمین و مسکن تا ریزترین آن که به سفره مردم دخیل است شاهد هستیم و این نشان می‌دهد که دستگاه‌های نظارتی متأسفانه در خواب ناز به سر می‌برند و از وضع اقتصادی نابسامان مردم هرچند آگاه‌اند اما در خواب ناز هستند و روحانیون، مسئولین و دستگاه‌های نظارتی در امور دین‌داری و کمک به قشر ضعیف جامعه کوتاهی کردند.

انتهای خبر/

برچسب ها: سپاه فجر ، ناحیه بسیج ، رشد
نظرات بینندگان