کد خبر: ۱۶۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دانش آموز آباده‌ای در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

انتظار حمایت دانش آموزان آباده‌ای از مسئولان

دانش آموز آباده‌ای گفت:غیر از اداراتی همچون فرمانداری، آموزش‌ و پرورش برای تهیه یک سری از وسایلی که برای نمایشگاه مورد نیاز بود همچون میز کمک و همراهی کردند و نماینده‌ای از فرمانداری در این نمایشگاه حضور یافت انتظار داشتیم که ارگان شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرمانداری حمایت‌های بسیاری کنند.

 زهرا جان‌نثار سرپرست گروه گرافیک و معماری هنرستان فنی دخترانه طریق‌القدس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، توضیحاتی درباره این هنرستان و برپایی نمایشگاه ارائه داد.

 وی با بیان اینکه این دبیرستان از چهار رشته فنی حسابداری، شبکه و نرم‌افزار، گرافیک و معماری تشکیل شده است، ۲۸۰ دانش‌ آموز در این چهار رشته در سه مقطع مشغول به تحصیل هستند، گفت: نمایشگاهی که در حال حاضر برگزار شده از دستاوردهای هنری بچه‌ها از چهار رشته است. این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز به مناسبت هفته مشاغل از چهارم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 

این دانش‌ آموز ادامه داد: از هر چهار رشته در نمایشگاه حضور دارند ودانش‌ آموزان گرافیک و معماری، کارهای هنری مثل ماکت و آثار عملی که موضوعیت با دکوراسیون داخلی و طراحی دارد را قرار داده‌اند.

انتظار حمایت دانش آموزان آباده ای از مسئولان

 جان‌نثار با تصریح اینکه دانش‌ آموزان گرافیک که پروژه‌های عملی را و درس‌های کارگاهی که داشته‌اند با عنوان‌های مختلف این نمایشگاه ارائه داده‌اند، تصریح کرد: دانش‌ آموزان رشته شبکه و نرم‌افزار با سیستم کار برنامه‌ نویسی انجام می‌دهند و برای بازدید کنندگان در این باره توضیحاتی را می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه مباحث بچه‌های رشته حسابداری در اشتغال‌زایی به‌ صورت تئوری خیلی می‌تواند مطرح شود ، ادامه داد:همچنین قابل‌ ذکر است که بازدید این نمایشگاه بسیار خوب بوده؛ ولی انتظار بیشتری داشتیم.

جان‌نثار ادامه داد:غیر ازاداراتی همچون فرمانداری، آموزش‌ و پرورش برای تهیه یک سری از وسایلی که برای نمایشگاه موردنیاز بود همچون میز کمک و همراهی کردند و نماینده‌ای از فرمانداری در این نمایشگاه حضور یافت انتظار داشتیم که ارگان شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرمانداری حمایت‌های بسیاری کنند.

این دانش‌ آموز تصریح کرد: هر سال به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه بر پا هست ولی سال‌ به‌ سال چیزی که به‌عنوان سرپرست مشاهده کردم، کیفیت کار بچه‌ها بالاتر می‌رود همچنین اطلاع‌ رسانی این نمایشگاه را به‌ صورت مختلف انجام دادیم ضمن اینکه قرار شد از جانب اداره آموزش‌ و پرورش نیز اطلاع‌ رسانی صورت گیرد.

به گفته وی دانش‌آموزان مشتاق هستند به‌ صورت عموم و آزاد و خانواده دانش‌آموزان بازدید از نمایشگاه زیاد شود.


 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: شهردار ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان