کد خبر: ۱۶۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید اسدالله اسلامی:

به دبیران خود احترام بگذارید

شهید اسدالله اسلامی در وصیت‌نامه خود آورده است: از برادران دانش آموز می‌خواهم که سنگر مدارس را به خوبی همیشه محکم نگهدارند و کتاب‌ها را زیاد مطالعه کنند و به دبیران خود احترام بگذارند و انجمن اسلامی را به خوبی تشکیل دهند و وحدت خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید سید اسدالله اسلامی ۱/۶ /۱۳۴۰ در خانواده‌ای روحانی، متدین و از سلاله پاک رسول‌الله (ص)، در روستای خواجه جمالی از توابع شهرستان نی‌ریز قدم به عرصه گیتی نهاد.

وی دومین فرزند مرحوم سید باقر اسلامی بود که از دامان پرمهر و محبت پدر و مادر خود راه کسب علم و دانش را در دبستان وقار روستا پیش گرفت. 

در جبهه زبیدات، مدت مأموریت او در منطقه به اتمام رسیده و بنا داشت تسویه‌حساب کند و به پشت‌جبهه برگردد. برای جمع‌کردن لباس و وسایل خود، داخل سنگر رفت. ناگهان تیر مستقیم دشمن او را هدف گرفت و در میان سنگر، قامت همچون سروش به زمین افتاد و روح پاکش تا بی‌کرانه‌ها پرکشید. پیکر پاک و مطهر او در گلزار شهدای روستای خواجه جمالی به خاک سپرده می‌شود.

 

وصیت‌نامه شهید

اینجانب سید اسدالله اسلامی، متولد ۱۳۴۰ با شماره شناسنامه ۳۲۷، فرزند سید محمدباقر اسلامی، صادره از خواجه جمالی، به‌عنوان یک شیعه لازم دانستم وصیتی را بنویسم، هم اکنون که خداوند توفیق جهاد را به این فقیر عنایت کرده، بسیار از خداوند شاکرم که بار دیگر در کنار رزمندگان اسلام به مبارزه بر علیه کفر و آمریکا جنایت‌کار مشغول هستم.

از خدای بزرگ طول عمر رهبر کبیر انقلاب را خواستارم. امیدوارم که خداوند این پیر جماران را تا انقلاب مهدی (عج) برای مستضعفین جهان نگهدارد.

وصیتی که به خانواده‌ام دارم، امیدوارم که خداوند یار شما باشد. ای پدر و مادر این زحماتی که برای اینجانب فرزند حقیر خود کشیدید و به من اجازه جهاد دادید امیدوارم که پاسدار خون شهدا باشید و برادرانم و خواهرانم را در راه حسین (ع) و زینب‌ وار تربیت کنید.

اگر خداوند شهادت را نصیب من کرد برای من سیاه‌پوش نشوید و گریه و زاری برای من نکنید. پدر و مادر هرگاه خواستید گریه کنید بر حسین (ع) گریه کنید. خواهرانم، هر وقت خواستید گریه کنید بر زینب (س) گریه کنید.

برادران در زندگی دنباله‌ رو حسین باشید و همیشه بر علیه ظلم و تجاوز قیام کنید. هیچگاه زیر بار ظلم نروید و تو خواهر، از زینب (س) درس شهادت و صبر و بردباری بیاموز در هنگام سختی‌ها و بلاها، همچون زینب (س) صابر باش.

وصیتی که به مردم دارم، ای ملت حزب‌الله هیچگاه صحنه را خالی نگذارید و به دشمنان اسلام فرصت حرکت بر علیه اسلام ندهید و آنها را از بین خودتان بردارید و امام را هیچگاه تنها نگذارید. همیشه در پایان نمازهای پنج‌ گانه، امام را دعا کنید و از خدا بخواهید که این امام عزیز را تا انقلاب مهدی (عج) برای این ملت و مستضعفین حفظ کند.

امت حزب‌الله، همیشه وحدت را حفظ کنید و گوش به فرمان این امام عزیز باشید و زمانی که امام سخنرانی می‌کند یا پیامی از طریق رادیو و تلویزیون می‌دهد، خوب گوش کنید و در سخنان امام تفکر کنید و از برادران دانش آموز می‌خواهم که سنگر مدارس را به خوبی همیشه محکم نگهدارند وکتاب‌ها را زیاد مطالعه کنند و به دبیران خود احترام بگذارند و انجمن اسلامی را به خوبی تشکیل دهند و وحدت خود را حفظ کنند، اگر مال دنیا را آخر باید گذاشت و رفت پس چرا انسان آن را در راه خدا انفاق نکند.

اگر انسان باید بمیرد پس چرا در راه خدا به شهادت نرسد که بسیار عظیم و والاست. مرگ آن‌قدر ترسناک نیست و زندگی آن‌قدر شیرین نیست که به‌ خاطر آن شرافت خود را بفروشیم (علی علیه‌السلام). به امریکا بگویید که از ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر (شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی). به هر چیز خواستی گریه کنی، بر حسین (ع) گریه کن (امام رضا علیه‌السلام).


خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار .
والسلام، و من الله التوفیق

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان